Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är den bästa/sämsta anime ni någonsin har sett?


g00fy
 Share

Rekommenderade inlägg

Hm, jag vill också skriva igen. Förra gången sa jag NGE, och jag håller fast vid att den är en av de bästa, men det finns mycket annat som är precis lika bra. En serie som jag såg klart för bara någon timma sedan t.ex, Kimi Ga Nozomu Eien, är riktigt jäkla bra! Sen var det någon som sa att Strawberry Eggs var en av de sämsta animéerna, det håller jag inte med om, emmellertid är det inte någon direkt "bra" serie och går inte att ta på allvar, precis som andra serier ex. Chobits.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst är, utan tvekan, Ranma ½. Den regerar på toppen utan någonting som ens skulle kunna liknas vid en tillstymmelse till eventuell konkurrens. Naruto är dock en serie som är på god väg att möjligen kunna få en chans till att kanske nudda Ranma Saotome och company vid den ärofyllda animetronen.

 

I botten krälar däremot Sailor Moon och Hellsing, två serier som jag väljer att dementera eventuella rykten om att jag någonsin skulle ha fått för mig att ha visat mindre tendenser till att troligen kunna uppskatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att säga vilken som e bäst,det finns för många bra men fyra favoriter är :

XD

Gundam wing

Gundam seed

Slayers

Full metal alchemist

 

De sämsta är skit serier som Digemon och Pokemon.

Skulle inte sverige kunna visa något bra och något på orginal språket!!! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa: Onegai Teacher, Love Hina, Hellsing, Trigun. Har inte sett klart på Trigun dock, men hittils är den toppen... Kan inte direkt placera någon av de där över varandra, för alla är speciella på sitt lilla sätt.

 

Sämsta: Final Fantasy Unlimited <--- Motivering, om ändå oseriös: "HALLÅ?!?!" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Till bendero: Det där förstog jag inte riktigt i rad 1 alltså! påstår du att inuyasha är dåligt? Du är du helt ute och cyklar! mina favoriter är: inuyasha, Ranma ½,Naruto,Maccros och one piece och själv klart...........................................................Dragon ball,Z och GT serien och den vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ja, du får faktiskt förklara Shika, vad är det du menar? Vad är det för sjuk version av naruto du kollar på egentligen?

 

Den bästa är helt klart Hellsing. Alucard är bara så jävla grym ;)

 

Den sämsta är helt klart beyblade. Sämre tecknad får man leta efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...