Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Storhandlat!

Glömde att nämna att Braid, Ikaruga och Marble Blast Ultra också är inköpt.

Heh.

Helt ok so far. Har bara spelat någon timma däremot.

Hampe, hur mycket kostade 60-giggaren? Jag funderar på att införskaffa en sån :3

SPOT THE PRISLAPP

 

(799kr, och då följer 3 månader LIVE och ett headset med, samt en ethernetkabel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOT THE PRISLAPP
Ser du inte prislappen? :(

 

OMG Ebgames/Gamestop! Hur faen kan du köpa det där din hedning? :O

Allt dem har som andra butiker har är alltid dyrast! (Jag som jobbat där och hade personalrabatt drog ändå till Webhallen eller andra butiker för att det trots min rabatt var dyrare >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kostar 799 på Webhallen också :) Och då skulle det bli frakt till Umeå. So, I don't see the problem.

 

Dessutom har Gamestop i Umeå trevlig personal. En bekant jobbar där fick jag upptäcka i lördags. Det var lite creepy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte också en xbox 360, förra fredagen närmare bestämt. La även till Gears of War då.

 

vyodqe.jpg

 

Sen så var det rea på cdon (2 spel för 299 kr), fanns inte så många spel som intresserade mig där men jag kom över SC4 och så la jag till ett Gundam spel med.

 

e994kp.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wMHDTwdxO.jpg

Ska bli trevligt att ta sig igenom RE4 igen, var ett tag sedan dessutom så har jag aldrig spelat Adas utökade kampanj. Har aldrig spelat mer än ett par minuter utav DMC 2&3, samma med Haunting Grounds, så det kändes på tiden. RE code: Veronica X är Gametrailers satans Resident Evil Retrospectives fel. Resten flög med utav bara farten, förutom Paparazzi som var mest for teh lulz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...