Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Hittade och spelade demon som helt hade undgått mig och jag kan helt enkelt säga att det var fucking awsome. Gillade humorn, över toppen känslan och Jack Black som passar som hur bra som helst som Eddie Riggs men som det det stod i slutet av demon "you haven't seen shit yet!" och det hoppas jag verkligen.

 

Det var ett bra tag sen jag var så här hajpad för ett spel så det här ska jag ha snarast kosta vad det kosta vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fatta sen hur grymt det är att åka runt i världen (sandbox, typ) med den där hot-roden med typ Motörhead, Megadeath m.fl spelandes ur högtalarna och meja ner djur som råkar befinna sig i din väg >:D

 

Nåja, nu ska jag sluta hypa detta spel. Även om den är värd en hype ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stalker: Shadow of Chernobyl (50:- på Steam just nu).

 

Mitt första omdöme efter tre timmar: Skitsvårt, småskoj och ganska creepy. Ja det behövs mer än ett skott för att ta kål på någon med en 9mm men likaså dör man inte av ett skott och headshots, gevär och tyngre vapen fungerar som de ska. Man kan dessutom anta att folk i ett sådant område bär ett visst skydd.

 

AIn överraskade mig positivt. I början överföll jag militärpatrullen söder om Rookie Camp för att roffa åt mig deras vapen, det gick galant och jag återvände till lägret. Några minuter senare utbröt en massiv kamp mellan rookies och militären som svärmade in med 15-20 bassar. De dödade såklart alla inklusive Wolf, sedan tog det mig uppemot en kvart att pricka de överlevande soldaterna en och en från vinden. Efteråt var det bara att plocka upp all utrustning, sälja det överflödiga och traska norrut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Forza Motorsport 3 Collectors Edition i fredags men har inte hunnit spela det så mkt..... (går i skola och sitter fast i WoW-träsket igen)

Men med dom få timmar jag hunnit sitta med spelet kan jag säga att det är minst lika bra som 2:an, antagligen bättre om jag bara får spela det mer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol. Skaffa beatmania istället och spela på riktigt! B)

Hej. Jag har spelat Beatmania. Du vet, har ju varit medlem i musikspelscommunityn under ett x antal år :P På samma sätt som dig.

 

Och jag ser det som två olika spel. I IIDX skapar du musik, medans DJ Hero handlar helt om mashups :)

 

synd att du är en av dom hampe : (

Justice och Daft Punk är väl värt pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol. Skaffa beatmania istället och spela på riktigt! B)

Hej. Jag har spelat Beatmania. Du vet, har ju varit medlem i musikspelscommunityn under ett x antal år :P På samma sätt som dig.

 

Och jag ser det som två olika spel. I IIDX skapar du musik, medans DJ Hero handlar helt om mashups :)

 

synd att du är en av dom hampe : (

Justice och Daft Punk är väl värt pengarna!

 

Är Daft Punk med i DJ Hero?! (Kanske dum fråga, men ändå)

 

Åh, detta spel kommer jag lätt köpa ohmc.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drakålderns ursprung är makalöst fina grejer för övrigt.

Rekomenderas.

 

Måste verkligen allt försvenskas? Jag kan förstå grejen med att försvenska japanska titlar, men engelska? Det där lät verkligen urlöjligt! :)

äsch då. Är bara en dum grej jag har för mig. Just att det låter så löjligt är halva poängen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...