Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

I Japan har jag an sa lange kopt:

 

SNES med tva kontroller

Super Metroid

Yoshis Island

Super Mario Kart

Street Fighter 2 Super

Street Racer

Muscle Bomber (det var billigt)

Donkey Kong Country

Donkey Kong Country 2

Donkey Kong Country 3

 

(PS2, aven om jag inte har kopt en japansk maskin an, men det kommer)

Guilty Gear XX Slash

Silent Hill 2 (igen)

Silent Hill (igen)

Berserk (PS2)

Parasite Eve

 

Allt som allt har det val gatt pa runt en svensk tusenlapp an sa lange.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var länge sen jag fick anledning att skriva i den här tråden, men idag inhandlades Eternal Sonata till Xbox 360 för nedsatt pris. Jag hade spelat demot för spelat innan så nu, när jag hittade det för ett vettigt pris, var det bara att slå till. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Race Driver GRID och Overlord 2 till 360 idag.

 

GRID spelade jag demot för ett tag sen, och nu när den kostade bara 250 spänn så var jag tvungen att köpa B)

 

Overlord 2 har jag höga förhoppningar om, då jag älskade första spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis till ett riktigt underhållande spel My. Bättre sent än aldrig eller vad man nu brukar säga. ^^

 

Domo. Jag räknar dock med att jag kommer få en överdos av sött när jag spelar det, så jag får nog variera mig genom att spela något riktigt mörkt och blodigt emellanåt. ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste spelat jag köpte... hmm... det var ett tag sen.. men jag tror det var Half-life 2 för en sådär 5 år sen. Att först betala 10k för en dator, 2k på ett OS, och sen betala 500kr för ett spel är lamt imho. Enda spelen som är värda att ha original av är multiplayer spel vars gratis variant suger (t.ex. privatserver på WoW)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fick ett infall igår och köpte en PSP + några spel:

buvrMmRiK.jpg

PSP-version utav SO2 var inte alls lika dålig som jag föreställt mig, visst saknar jag den gamla designen men samtidigt gör porträtten att dialogerna blir mycket livfullare. Spelade också lite Ys igår men alla satans slow-downs och grumlig grafik gjorde det till en ganska otrevlig upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Lite tankar om de första timmarna i spelet tack!

har spelat det non-stop från kl 18:00 fram till nu. Kan sammanfatta det ungefär såhär: Tänk typ spelens Tengen Toppa Gurren Lagann >:D

 

Meh.... så kan jag inte spela det för att jag lovat brorsan att vänta tills han kommer hem från sina utlandsresor... JAG VILL OCKSÅ SPELA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite tankar om de första timmarna i spelet tack!

har spelat det non-stop från kl 18:00 fram till nu. Kan sammanfatta det ungefär såhär: Tänk typ spelens Tengen Toppa Gurren Lagann >:D

Låter kalas, förhoppningsvis kan man skrapa ihop tillräckligt med pengar så man kan köpa den inom de närmaste dagarna. Drygt om man ska behöva vänta enda till den 25.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelens Tengen Toppa Gurren Lagann >:D

 

Låter fruktansvärt för mig..

Tycker du fortfarande att ttgl är kasst? >_>

Ok, låt mig formulera om mig åt dig: Metall, metal, eld, motorer, brudar, Jack Black och Ozzy freaking Ozzbourne ;)

 

Blå, men vafan. Bara att spela i smyg :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste nyss IGN:s recension av Brütal Legend där den fått 9.0/10, vilket är ett högt betyg i IGN:s värld:

 

Brutal Legend is full of great voice work. Jack Black completely committed to his role as Eddie Riggs, negating any worries that he might just be cashing a pay check. He's hilarious and is very likeable in the role. And everyone below him, from the supporting cast to the minor players, turns in solid performances. Helping sell these characters is some very nice facial animation. Many of the game's laughs come from a sly grin or a raised eyebrow.

Bäst ¦3

 

http://xbox360.ign.com/articles/103/1033952p1.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...