Hoppa till innehåll
Skatan Milla

Betygsätt avataren ovan

Rekommenderade inlägg

Ehh, ja just det. Vet inte varför du fortsätter på dessa random tjejer och tills man kanske får en förklaring så. 0/5.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Egentligen borde den vara större och kanske ha en ram, men eftersom den är så Volbla så får du ändå 4/5 :)

vad har ni emot brudar?

Hmph! 3D-tjejer intresserar oss inte!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Bakgrunden ser väldigt plottrig ut, dock så är motivet fint (vem det nu är). 4/5.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
...

En riktig tjej...

1/5

Hmph! 3D-tjejer intresserar oss inte!

Men komigen nu grabbar! Bara för att hon är en riktig tjej, i "3D", så betyder ju inte det att hon är ful som en gris. Jag tycker faktiskt att hon är rätt söt. :rolleyes:

Ehh, ja just det. Vet inte varför du fortsätter på dessa random tjejer och tills man kanske får en förklaring så. 0/5.

Jag tror bara att han vill se hur ni reagerar och vad för poäng ni ger en 3D-brud.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

4/5!

Hur som helst, jag anser de inte vara rätt att betygsätta en avatar efter anime/verkliga aspekter. Visst må kanske vissa ha en viss smak, men du ska fortfarande betygsätta avataren i HELHET, inte bara för motivet.

Annars är de lite barnsligt :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ser la söt ut. Minus för aliasing, överdriven skärpa och för hård komprimering. 2,5/5 kanske?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tror bara att jag har sett dig med den avataren och nu har den en tomteluva! 5/5.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nice bild, men tycker att den saknar ram och så vet jag inte riktigt vad jag tycker om hur du beskärt den.

Jag antar att det är snyggt gjort men det funkar inte bra med tanke på hur avatarerna är låsta till 100px bredd.

3/5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Otecknat? På ett animéforum?! Usch! Vore jag hälften av den man jag var i min ungdom hade jag släpat dig ut på bakgården och skjutit dig.

Nej, högre än 4/5 kan jag inte sträcka mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu