Hoppa till innehåll
Skatan Milla

Betygsätt avataren ovan

Rekommenderade inlägg

4/5

Jag var väldigt fundersam över din avatar, soleher, men den får en fyra!

Själv har jag precis skaffat en ny avatar och är ganska nöjd med mitt fynd; vad tycker ni andra?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

4,9/5! Bra motiv (animehistoriens bästa hackerflicka!) och beskärning! -0,2 poäng för att hon ser orepresentativt gulligare ut än i teveserien. +0,1 för att hon ser gullig ut!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

5/5, svårt att misslyckas med en avatarbild på en av de coolaste snutarna som finns. Enda jag saknar lite är hans puffra men då hade bilden blivit för stor och det hade ju inte varit rättvist.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ser ut som en avslappnad snut i nån amerikansk tv-deckare. 4/5 kulor i magasinet.

Själv fixade jag mig en ny avatar som fick lite färg för att inte vara helt grå och neutral. Vore kul att fåå lite feedback på den. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Den är irriterande, för att den känns som "just det, det är den där stilen av… vad fasen heter tecknaren? Vet inte, men det är som i den där animén… vad den nu heter, vilken ÄR det jag tänker på… eller är det den där… nej, det är mer i stil med… eller vad? Vilken tänkte jag på? Det ligger där i bakhuvudet… eller vad? Vad tänkte jag på? Nu försvann det… Vafan! Var började jag? Var är jag? Vad heter jag? Mer kaffe…"

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jo, men den har jag inte sett, så det säger ingenting. Den påminner mig om något som jag inte kan komma på vad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

4/5 är det en Shingeki no Kjojin vibe på din profilbild? och misslyckas jag med denna leken? :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Du är helt korrekt, nämligen Eren (Huvudpersonen f.y.i). Och nej, du misslyckas inte alls med denna leken :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

tänkte eftersom att min bild inte är på en anime person utan är på mig själv :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Spelar väl ingen roll, vi betygsätter bara avataren, ingen säger att den måste vara av en anime/manga karaktär :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Går det bra om vi hoppar över dig Erik? Vet inte hur jag ska betygsätta en bild på dig ^^ Det blir som fel annars :)

Kan betygsätta Poetens avatar, 4/5 tycker den är riktigt bra! Shingeki no Kyojin for the win btw ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

haha inga problem :P har upptäckt att jag är en av de ända som använder bild på sig själv :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

4,5/5

gullig :3 och gillar kläderna skarpt  skulle bara vilja slänga in några blommor eller glitter i bakgrunden 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

3,5/5, har ingenting att klaga på. Hade säker gett den högre betyg om jag hade sett serien.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu