Hoppa till innehåll
cainz

Hur ser ni ut?

Rekommenderade inlägg

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. :colonthree:

I övrigt måste jag tillägga att Sayas snöskäggiga bild är episkt bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. :colonthree:

Forumavatarerna är ju hur vi egentligen ser ut, i själen! Det vi postar här är bara de "visningsbilder" verkligheten har tvingat på oss. :wink:

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P :wink:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tefatsstora ögon har nog Drösselmeyer, men jag vet inte riktigt om han skulle klassas som minderårig tjej.

Å andra sidan har han nog inga bröst, så porr med honom kanske skulle vara olaglig – det beror på vad åklagarmyndigheten tycker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Lite längre hår så e du ju sjukt lik din avatar sceleris :p

Titta inte bakom dig nu, men jag utgår från att du är lik din...!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P :cool:

Oj, det har du rätt i. Jag får ändra lite. :heart:

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. Och en robot. Och en katt. Och en lampa...eller nej, den sista var visst inte kvar längre. :happydrop:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Macarons... *3* Svåra att göra? Och jag håller helt med Klibbnisse, för awesome.

Blir man klippt så får man en fluff-frisyr på köpet!

SDC10850.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Måste säga att de där MegaMan-tavlorna är helhippa, Skutty <.<

Tack! Det är pärlplattor! I sin helhet: http://nanimono.net/bilder/megamanwall.jpg. Minns inte exakt hur många pärlor som gick åt, men i runda slängor ca 20,000. :D

Macarons... *3* Svåra att göra? Och jag håller helt med Klibbnisse, för awesome.

Blir man klippt så får man en fluff-frisyr på köpet!

Tack! :D Och angående macarons så har de lite av ett temperament (smeten är väldans fuktkänslig t.ex.), men jag tycker inte de är så svåra som folk försöker få dem att låta. :3 Jag skulle ranka dem som medelsvåra bakverk!

Och jag älskar fluffet man får när man precis varit och klippt sig, it's magic~!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag och en kollega på en bal.. en av de få tillfällena under kvällen vi kunde frigöra oss från damerna :D

n648532895_710969_8658.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag vet inte om jag ska gilla det eller bli orolig för din mentala hälsa.

Jag noterar dock att det inte finns någon knapp för det andra alternativet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hög klass!

Fast jag känner mig nästan mer som

, haha.

Och Ashaz, du förstår väl att jag inte rakade huvudet för att klä ut mig? :happydrop: (Men vänta du bara på min Gendo-cosplay.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu