Hoppa till innehåll
Anime.se

Första animelångfilm ni såg, vilken var de?


Yrat
 Share

Rekommenderade inlägg

Själv så lär de ju vara Transformer-långfilmen (1986), men som sagt det som jag mest kom ihåg när jag var liten var en animefilm som hette " Panda" Det handlade om en Panda som söker hjälp efter någon slags börjnflock utrotar skogen typ, Pandan kom till en cirkus där han fick hjälp. Helt bra, då är de eran tur. Första animelångfilm ni såg, vad hette den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Vet faktiskt inte. Det kan ha varit transformers, men jag tror inte det? Nej det kan det fan inte ha varit.

 

I Annat fall måste det ha varit Vampire Hunter D som jag såg för ngt drygt år sedan. Fast ohh, jag ha svaga minnen av saker jag såg när jag var mindre, men kommer inte ihåg vad det kan ha varit.

 

Well, får väl säga Vampire Hunter D: Blood lust då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Akira för exakt 4 år sedan. Som födelsedagspresent till mig så gjorde mina vänner en animevisning på filmvetenskapen där de hade filmen + videokanon. Toppenupplevelse! Vi körde även Ghost in the Shell men den gjorde inte lika stort intryck på mig.

 

Sedan avslutade vi med en svensk klassiker: Sjunde inseglet av Ingmar Bergman. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr... Mewtwo strikes back... Det är inget jag är stolt över. Fast om man snackar om RESPEKTABLA långfilmer var den första mononoke hime.

FÅr fortfarande nostalgiska rysningar när jag tänker på den... Ahhh

 

Såg också den först riktigt dålig film.

 

 

Jag lider med er pojkar..

 

 

Fast jag tror en hentai film tog min oskuld..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr... Mewtwo strikes back... Det är inget jag är stolt över. Fast om man snackar om RESPEKTABLA långfilmer var den första mononoke hime.

FÅr fortfarande nostalgiska rysningar när jag tänker på den... Ahhh

 

Såg också den först riktigt dålig film.

 

 

Jag lider med er pojkar..

 

 

Fast jag tror en hentai film tog min oskuld..

 

En hentaifilm det låter inte bra det min lille vän.. ;D

 

Jag tror det var typ nån av de lite äldre o då menar jag innan pokemon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...