Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

ja absolut. jag menar inte att priests är sämre på att hela, inte det minsta. det är bara att dem här paladinerna som var med var verkligen skillade. dem tog nästan alla kortare heals, därför konkurerade dem ut prästarna medan alla druids inte hade konkurans på sina större heals och hots. därför såg listan ut som den gjorde. men fan vad roligt det var.

 

jag älskade verkligen att heala i end-game. jag har spelat rogue end-game också. det är enorm skillnad. självklart är det beroende på boss men jag tycker som druid att man måste koncentrera sig och hålla koll så mycket mer. men fan vad tråkigt det är att köra resto utan grp eller raid. bleh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Alltså jag nämde inte druider men druider har ju större heals än priest helt klart dock tycker jag priest är manaeffektivare än vad druids är. Paladiner är inte lika bra som priest eller druid på att hela men paladiner är MER manaeffektivare och detta har jag själv erfarenhet av. Vet inte om dem ändrat det men jag läste i någon patchnote att lowrank heals ska scala bättre med +healing än vad högre rank ska göra. Kan hända att dem har ändrat detta i de senare patcherna.

 

Tycker fortfarande att både priest och druid är ungefär lika duktiga på heals och båda är nödvändiga i en 10-25-40 man raid. Sen att druider nu är buffade utav helvete är inte heller helt fel, kan tanka bra, hela bra och dpsa bra. Men druider har bättre HoTs än priest det håller jag med om. Tycker dock att priest har fått en hel del nya bra healspells (partar med en 70 holy priest polare) och det är asigt nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om dem ändrat det men jag läste i någon patchnote att lowrank heals ska scala bättre med +healing än vad högre rank ska göra. Kan hända att dem har ändrat detta i de senare patcherna.

 

Nej det är tvärtom. Typ på 70 får du kanske 30-40% av din +healing på för låga healing skills. Detta är för att healers skaffade skitmycket +healing och sen körde dom bara låga ranker av heals, vilket fjantblizz inte tänkt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, tvärtom. Ja, det är ju lite töntigt av Blizzard och göra så tycker jag. Blizzard har gjort massa dumt på sistone, hoppas verkligen dem fixar till massa saker i någon uberpatch snart. Jag HOPPAS att warriors får en översikt också, dem behöver verkligen hjälp.,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

huh? har jag inte hört talas om och det kan jag itne tänka mig att det stämmer. är det en suggestion? med crowform får man 225 riding skill gratis. men om man får en "gratis" epic flying mount är det klart jag inte klagar.

 

haha. och sen skulle man kunna mounta en ally, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte suggestion, det är något som BLIZZARD <-- tog upp i druidforumet att dem kanske (90% chans?) lägga in i spelet. Hehe klaga inte, det blir ju asnice. Tänk så skulle den haft en liten sadel så kunde gnomes mountat :P .

 

 

JIPPI!! Loggade in för en stund sen och skulle kolla lite gubbar, till min upptäckt har jag förlorat ALL equipment och allt guld på följande:

61 Undead rogue

60 Night elf rogue

55 Night elf hunter

50 Human warrior

44 Blood elf warlock

 

Det känns så jätteuber roligt att man förlorat equipment på gubbar man spenderat jävligt mycket tid på. Sitter just nu och väntar på att GM ska vara, får jag inte tillbaka mina saker så kommer det inte bli särkilt vackert.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JIPPI!! Loggade in för en stund sen och skulle kolla lite gubbar, till min upptäckt har jag förlorat ALL equipment och allt guld på följande:

61 Undead rogue

60 Night elf rogue

55 Night elf hunter

50 Human warrior

44 Blood elf warlock

 

Det känns så jätteuber roligt att man förlorat equipment på gubbar man spenderat jävligt mycket tid på. Sitter just nu och väntar på att GM ska vara, får jag inte tillbaka mina saker så kommer det inte bli särkilt vackert.

Och om du nu skulle få tillbaka dina saker så kommer du säkert behöva betala ett X antal guld. Så har det varit för mina polare i alla fall:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En av mina polare bytta i alla fall acc me en annan under en viss tid sen när han tog tillbax de för nån anledning så vart all hans eq borta, (disenchantade/sålda) så han skrev till en GM, och han fick betala cirka 400g för att få allt tillbax. Har hänt precis samma sak me 2 andra jag känner. Sen vet jag inte om de kommer hända samma sak i din situation. Vi får väl se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem kan ju drömma om att jag ska betala 50-100g per gubbe för all equipment. Då tar jag bort varenda character jag har förutom min warrior så lirar jag bara på den.

 

Mitt account är i alla fall " bannat " just medans de fixar och trixar, förhoppningsvis får man tillbaka utan att betala ett rött öre.

 

Kommer levla min warrior till 70 och bara köra på den ändå, sjukt rolig klass! Tyvärr är den nerfad men saksamma, sålänge man finner klassen rolig ska man bara köra på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Betala guld? Menar du att JAG ska betala X antal guld? Det är ju jag som råkat ut för något som inte ska hända, detta får inte ske. Blizzard ska ge varenda liten item och copper tillbaka.

Det finns typ INGA andra spel än wow där man ens kan klaga på när ens konto blir "hackat" (dvs att du får en keylogger på datorn/ ger din kod till någon som du inte borde lite på)

 

På nästan alla andra MMORPG så förlorar du allt du kämpat för och får börja om utan gear. Var glad att blizzard infört ett sånnt system.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte spela på en vecka och nu fattar jag inte hur folk orkar ens logga på :P Vilken svängning.

 

Det är det jag säger! WoW är helt enkelt inte kul om man inte spelar mycket, och minst varje dag. Om man har ett uppehåll på typ tre dagar så känns plötsligt allt jobbigt och man orkar inte göra dit eller datt. Kan inte förstå mig på casuals. ^^

 

Och för övrigt så har jag inte spelat seriöst på typ tre veckor nu, och inte orkar jag göra det heller. Har börjat med Grandia 2 istället nu. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det jag säger! WoW är helt enkelt inte kul om man inte spelar mycket, och minst varje dag. Om man har ett uppehåll på typ tre dagar så känns plötsligt allt jobbigt och man orkar inte göra dit eller datt. Kan inte förstå mig på casuals. ^^

 

Precis. I början, när allt var nytt och fräscht, så höll man saker i minnet ändå, men vartefter man går vidare tröttnar man ju på eviga quests. Det är som lajvande: om man bara tittar in då och då så tappar man hela engagemanget. Man kan inte kan fatta hur det kunde kännas så meningsfullt att hålla på. Man måste liksom "leva" i världen för att eviga uppdrag ska kännas som någon idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...