Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ni har helt missuppfattat allt. En mekanisk yeti äger allt!

 

Jag och en kompis skulle tvåmanna den där demonen vid Auchindoun, jag en 63 balansdruid, han en 68 skyddspaladin. Jag helade helade, manadryck, innervate, hela köret. Han använde alla sina tricks, men vi fick bara ner demonen till typ 30% sen var vi slutkörda och dog. Hans adds och mindcontrol tog oss, han använde min mana för att skada min kompis istället för att hela honom, och ibland kunde jag inte hela för att kompisen var kontrollerad.

 

Så vi försökte igen, skam den som ger sig. Jag glömde ju använda mina träd, tyckte jag, och jag har ju en... mekanisk yeti!!oneone, skrattade vi. Så vi går på igen.

 

"Åh fan, han mindcontrollar dina träd!" *garv*

"Ja men de varar ju bara i 30 sekunder..."

"Jo, men ändå..."

-tystnad-

"Det här går ju bra..."

"Det går ju skitbra, vad är skillnaden"

*kompisen kollar i stridsloggen och börjar garva*

"Han försöker mindcontrolla din yeti, men det går inte för yeti har ingen hjärna som kan bli kontrollerad!"

Stridsloggen visade gång på gång "Demons Mindcontrol on Mechanical Yeti fails - Mechanical Yeti is immune".

 

Mekanisk yeti for the win. Jag vågar tro att en mekanisk yeti aldrig gjort så stor skillnad som den gjorde då. Den mest episka striden någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

{You have entered 60 Bosses Chat}

{BaronRivendare has come online}

{Gandling}: what's up.

{BaronRivendare}: hey.

{Gandling} : what you doin

{BaronRivendare} : nothin just ridin my horse. Are you lagging?

{Gandling} : dont think so

{Gandling} : y

{BaronRivendare} : havent seen any mobs in three days. think i'm dc'd but just dont know it.

{Gandling} : oic

{Gandling} : same

{BaronRivendare} : bored. u wanna do a me run?

{Gandling} : lol

{Gandling} : at least you get more time with the baroness lol

{BaronRivendare} : lol yeah

{BaronRivendare} : she can definitely take more than 45 minutes if she wants to

{Gandling} : o_O

{Drakkisath has come online}

{BaronRivendare} : 'Sup Drak

{Gandling} : wb

{Gandling} : dc'd?

{Drakkisath} nah thought I heard someone coming in downstairs.

{Drakkisath} was nef and rend fighting again.

{Drakkisath} they usually stop if people come over. nef thinks its funny when rend gets pwned and goes back to sitting on his throne.

{Drakkisath} brb snack

{Drakkisath has gone offline}

{Gandling} SCHOOL IS IN SESSION

{BaronRivendare} wtf

{Gandling} Sorry, just trying to keep up the routine.

{Ysida Harmon} DON'T WORRY ABOUT ME. JUST SLAY THIS ABOMINATION AND RID THE WORLD OF HIS FILTH FOREVER

{BaronRivendare} stfu there isnt even anyone here

{Gandling} damn, caps, jeez

{BaronRivendare} sry

{Gandling} think im gonna go to my alchemy lab

{Gandling} brew up some 'refreshments' to pass the time

{BaronRivendare} lol kk

{Gandling has gone offline}

{BaronRivendare} /sigh

{BaronRivendare} /silly

{BaronRivendare} /silly

{BaronRivendare} /silly

{BaronRivendare} /flirt

{Ysida Harmon} can i go?

{BaronRivendare} stfu

{Nefarian has come online}

{Nefarian} WTF

{Nefarian} where's drak

{BaronRivendare} gettin a snack

{Nefarian} Is it Tuesday?

{BaronRivendare} naw man its Saturday

{Nefarian} you laggin

{BaronRivendare} nope same problem tho

{Nefarian} damn

{Majordomo Executus has come online}

{EliteGuard has come online}

{EliteGuard has come online}

{EliteGuard has come online}

{EliteGuard has come online}

{Healer has come online}

{Healer has come online}

{Healer has come online}

{Healer has come online}

{Majordomo Executus} : hey

{EliteGuard} hey

{EliteGuard} hey

{EliteGuard} hey

{EliteGuard} hey

{Healer} hey

{Healer} hey

{Healer} hey

{Healer} hey

{MajordomoExecutus} jesus christ shut up you're driving me crazy with that

{Majordomo Executus} all damn day

{EliteGuard} sry

{EliteGuard} sry

{EliteGuard} sry

{EliteGuard} sry

{Healer} sry

{Healer} sry

{Healer} sry

{Healer} sry

{EliteGuard is now being ignored}

{Healer is now being ignored}

{MajordomoExecutus} rag told me to ask you guys if you're all laggin'

{Nefarian} nah

{Drakkisath has come online}

{BaronRivendare} no i'm goin real fast

{Drakkisath} that's what the baroness says

{Nefarian} PWNED

{MajordomoExecutus} haha ss'd.

{BaronRivendare} ass

{Drakkisath} dammit i'm bored. where are all the mobs?

{Ragnaros has come online}

{Nefarian} hey rag.

{Ragnaros} TASTE THE FLAMES OF SULFURON

{MajordomoExecutus} wtf caps

{BaronRivendare} o_O

{Nefarian} you dont have to put on your show, there arent any mobs around

{Ragnaros} where the hell is everyone

{Level 64 human warrior has come online}

{Nefarian} niiiiiice

{Nefarian} Im not even gonna use my skellies

{BaronRivendare} same

{Level 64 human warrior has killed Drakkisath}

{Nefarian} ....

{BaronRivendare} wt...

{Level 64 human warrior has killed BaronRivendare}

{Nefarian} jesus

{MajordomoExecutus} /inspect

{MajordomoExecutus} wtf he's wearing greens!

{Level 64 human warrior has killed Majordomo Executus}

{Ragnaros} BY FIRE BE PUR}

{Level 64 human warrior has killed Ragnaros}

{Nefarian} omg

{Nefarian has gone offline}

{Level 64 human warrior} lol noobz

{Level 66 night elf hunter has come online}

{Level 64 human warrior} 2 minutes 34 seconds, beat it

{Level 66 night elf hunter} oh i will

{Level 66 night elf hunter} what are all these healers and elites doing here?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AMAGAAAAAAAAAAD WTFOMGOMOMOMOMOMGGGGGGG.

 

lolmd9.jpg

 

Vilka svin. Allt jag sa var ju att dom på Blizzard skulle tänka sig det värsta som kunde hända dom, och att jag önskade att det hände dom. 36mx8.gif

 

Men tbh hur värdelösa får dom vara, det har gått över en månad och dom har fortfarande inte fixat ett jewelcrafting problem där det är en trinket som man kan få tag på med ett relativt ovanligt recept, men så behöver man Cut Citrine, något som INTE finns i spelet. Då börjar man ju undra om det är någon som har bättre IQ än en badboll där, och i dessa tankar+att jag var trött så gjorde jag en liten tråd om det hela (mycket vänligt inställd tråd som sagt). 37xl4.gif

 

Men ofta en permaban. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaw, det var kanske inte det smartaste draget då Blizzard är sjukt känsliga. Sen borde du veta att dem nästan ALDRIG lyssnar på sina spelare, dagligt gnäll på classforumen om hur dem kan ändras osv för att det ska balanseras på ett bättre sätt och tro mig, vissa av trådarna är grymt bra och det skulle fungera.

 

Att banna för en sån sak är ju bara fjantigt, borde först ge en varning eller två sen perm ban. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, har för mig att jag såg nåt Cut Citrine på AH, men kanske vart nåt annat... hur som helst HAHA!

 

nämen allvarligt talat förstår jag inte hur du lyckades bli permanent bannad.... skrek du ut det framför en moderator? och hur ska de gå för din guild nu?

 

tänkte skriva nåt som gjorde mig tyst idag... men det var långt ifrån lika lyckat som ditt missöde... ajja, ska du köpa nytt nu eller?

 

en tauren hunter

 

det -FU!

jag -what the fuck is your problem?

det -get the hell outa here!

jag -sure, when you get rid of your fourteen year-old attitude...

det- im 13

 

blev tyst där... allvarligt så borde fienderna räcka, speciellt med tanke på att vi var två st i området då och så snabbt som dem respawnas...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satou: Jag är mycket väl medveten om det. ^^ Men detta är ju en bug och en mycket tråkig sådan för jewelcrafters som köpt receptet och ser fram emot att få en nice trinket och Blizzard har varit medvetna om detta länge. Var en månad sen dom sa att dom skulle komma på någon lösning (måste vara svårt att lägga in ett item, eller helt enkelt ändra så man bara behöver vanlig citrine...).

Räknade nästan med en 3-dagars ban eller nåt, fast permaban pff. Den personen lär ju haft

eller nåt då.

 

Dread: Alltså jag är bara bannad på forumen, inte in-game. :P

Och cut citrine finns inte in-game, bara vanlig citrine som funnits sen spelet kom. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT: Haha, bra film om pms ^^.

 

Aha, så du var bara bannad på forumen. Det är ju inte SÅ farligt, trodde hela ditt account vart bannat. Sen att dem inte kan fixa 1 bugg angående cut citrine på 1-2 dagar när dem kunde fixa reckobomb(paladinen som solade lord kazzak) på 24 timmar tror jag det var. Kanske inte så smart och jämnföra dem 2 men det är fortfarande 2 saker som inte fungerande som dem skulle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladin har en talent i prot trädet som heter reckoning. Om du inte har sett filmen eller hört talas om det så ska du veta att paladinen tog 1835 crittar på sig, 3 daggers gick sönder och sen gick paladinen och solade lord kazzak på 10 sekunder :P. Reckoning gjorde så varje gång man blev crittad fick man 1 extra attack, så man kunde bygga på hur mycket som helst och göra sjukaste burst damage. Sen nerfade dem den så man bara kunde stacka 5 slag. Nu är den nerfad igen, tror man får 1 extra slag på varje attack under 8 sekunder eller något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig kört endgame raidande som paladin så vet inte hur de e som healers riktigt, bara lowbie instancer som SM m.m och där tycker jag inte de funkar jätte bra, manan tar slut slut assnabbt om man ska stå och heala, iofs e ju retri men endå. Det funkar dock väldigt bra att tanka, håller aggron riktigt bra med Righteus fury (stavning?) faktiskt;D men i endgame ska de va warriors som tankar, INTE paladins, nuf said.

 

Jag tycker faktiskt paladin är som bäst i PvP;D Gör nice burstdmg, tål stryk som en warrior och kan heala sig, kan de bli bättre?:D

Men men! Om jag ska vara riktigt ärlig är min personliga favoritklass i PvP holy/disc priest. Denna speccen tror alla är endast PvE och Shadow e de självklara för PvP men så e icke fallet imo. Man äger alla med lite skillZ och finess förutom shamans möjligtvis me imba reagen:/ Pain Supression och Reflective shield e bara såååå underbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

paladins är sjuka healers. i min förra guild låg alltid 2 paladins först, samma paladins hela tiden också. dem var inte så pimpade utan det var 90% skill..

 

den första priesten brukar ligga på 5-6 plats med 1 eller 2 druids imellan. fast det beror ju såklart på vilken instance man är i.

 

men att paladins är gimpade healers, det stämmer verkligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins är mer manaeffektiva än priest. Paladin förlitar sig på snabba små billiga heals medans priest kör på stora tunga heals. Sen finns det ju BoW som gör att du får mana under strid vilket är nice. Så en paladin behöver hela mer än en priest men har billigare heals(fast helar ju mindre) medans en priest kan stå och chilla tills dem har lite hp och slänga 1 stor heal som kostar mer.

 

Tycker även paladins är sjukt grymma pvp fast warrior är roligare, håller på och lvla en nelf warrior just nu. Riktigt fett ^^.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins är mer manaeffektiva än priest. Paladin förlitar sig på snabba små billiga heals medans priest kör på stora tunga heals. Sen finns det ju BoW som gör att du får mana under strid vilket är nice. Så en paladin behöver hela mer än en priest men har billigare heals(fast helar ju mindre) medans en priest kan stå och chilla tills dem har lite hp och slänga 1 stor heal som kostar mer.

 

Tycker även paladins är sjukt grymma pvp fast warrior är roligare, håller på och lvla en nelf warrior just nu. Riktigt fett ^^.

 

nja. man får förlita sig på lägre rank av healsen. i regel har druids större heals. när jag spelade end-game så spammade jag rank 3,4 och i nödfall 7. jag använde nästan aldrig 11. bara i NS macron och då får jag oftast aggro :S. idol of longevity i kombination med massa mp/5 gear är underbart, då kan man hålla ut i twins med 2-3 manapots ^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jopps jag vet. det är fett synd. nu får man hålla sig till 7+ men jag tror det blir ungefär samma som lägre levels på lvl 70. vi får se på 70 (: inget internet i nya lägenheten så det är ganska svårt att levla. ligger fortfarande kvar på 63 ):

 

jag tänkte bara tillbaka på den gamla goda tiden när naxx och aq40 kom ut (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins är mer manaeffektiva än priest. Paladin förlitar sig på snabba små billiga heals medans priest kör på stora tunga heals. Sen finns det ju BoW som gör att du får mana under strid vilket är nice. Så en paladin behöver hela mer än en priest men har billigare heals(fast helar ju mindre) medans en priest kan stå och chilla tills dem har lite hp och slänga 1 stor heal som kostar mer.

 

Tycker även paladins är sjukt grymma pvp fast warrior är roligare, håller på och lvla en nelf warrior just nu. Riktigt fett ^^.

 

nja. man får förlita sig på lägre rank av healsen. i regel har druids större heals. när jag spelade end-game så spammade jag rank 3,4 och i nödfall 7. jag använde nästan aldrig 11. bara i NS macron och då får jag oftast aggro :S. idol of longevity i kombination med massa mp/5 gear är underbart, då kan man hålla ut i twins med 2-3 manapots ^

Bra Pew Pew, har har vi en som kan;D När jag raida som priest var inte det här med lägre rank nerfat. Det gick som smort med rank 5 flash heal så låg healsen på unjefär 1k, mer behövde man inte heala för då blev de bara overhealing. Men nu i dessa tider skulle man ju kunne skita i så uber mycket + healing och satsa ännu mer på reagen istället. Och det här ni sa med att paladins ska va så mycket bättre än priests på att heala tror jag inte de minsta på om jag ska va ärlig.

 

Som Pew Pew sa, det är druids som lägger stora feta heals men nice HoTs. Skulle mer säga att priests kör snabba heals i vanliga fall i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...