Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

usch för skolan är bara 64 :(

Låter som förtäckt skryt, med tanke på att 64 är ganska högt för så här kort efter släppet...

 

Ta det lugnt, det är ingen tävling om vem som kommer först till 70. Spelet springer inte iväg, bossarna springer inte iväg. Spelet blir inte roligare för att du kommer till instans X en dag tidigare. Låt dig istället smaka av innehållet i lugn och ro, det är det som är spelet.

 

Kan vara svårt att inse ibland, men tänk på att bedrifter i WoW inte är värda jack shit utanför spelet, du vinner ingenting på att försöka vara först bäst och vackrast i det spelet. Verkligen ingenting. Det enda du får är uppmärksamhet när du loggar på, och om en månad kommer var och envar att vara 70 och ingen kommer komma ihåg om du var först eller inte. Stressa dig inte till saker som inte spelar någon roll.

 

/gamla pappa predikar-läge

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju sanning i det du säger zimeon. Jag höll själv på att tappa så många poäng i högskolan på grund av mitt "hard core lir" i WoW att jag var nära på att inte kunna flyttas upp till sista året. Så jag bestämde mig för att sluta, sälja mitt konto och lägga slavarbetet (vilket det var) bakom mig.

 

Nu har jag kommit tillbaks och levlar min warlock i den takten jag finner bäst och bara njuter av att koppla av ett par timmar framför spelet. Jag kommer aldrig att försöka vara på toppen, för det kräver så mycket tid att man inte har någon annan fritid kvar, plus att allt man kämpat för verkligen inte är värt något alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och om en månad kommer var och envar att vara 70 och ingen kommer komma ihåg om du var först eller inte.

 

Stämmer iofs inte, dom som blir först på servern och först i Europa brukar alltid bli ihågkomna, det märkte man när man tjötade på realmforumen om vem man trodde skulle bli först tilll 70.

 

Men vem bryr sig? Jag tar det lugnt med min trevliga blood elf och njuter av att questa. :)

 

Men när faaaaaaaaaaaaaaaan ska jag kunna skriva på forumen med den, cpblizz och deras uppdateringar av forumen som inte fungerar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2handat är för nibz, proz kör dualwield daggers. :P

 

Ding 26 iallafall, lvlingen går inte lika snabbt när man inte har tokroliga quests att göra som i Ghostlands och Eversong.

 

Har själv fixat ihop 120g nu, känns så äckligt gött att ha kirrat mountpengar på ~20. ^^

Chocobo here I come!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ooh, fan va jag ångrar mig nu. Skapade en gubbe på bloodscalp eftersom jag har asmånga polare där med guild men nu efter ett par dagar så inser jag att den server är inte speciellt bra. Den har gått upp och ner nu i ca 2-3(?) timmar konstant och man blir rollbackad så det är inte speciellt lönt och questa eller göra ab. Bara hunnit upp till level 26 snart 27 med min belf pala, hade lätt varit 30+ om det inte vore för blizzards dåliga server

-_-''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem ska fan ge oss någon sorts kompensation, antingen fri migration till ny server eller så ska dem ge oss en vecka gratis. Det har nu pågått sen 6 idag och det fortsätter gå upp och ner. Jag tänker då inte betala för o flytta min gubbe, glöm att jag ger Blizzard mer pengar när dem inte ens nu kan fixa en sånhär grej med så pass mycket pengar dem får i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blood elfes är så jävla överskattade. speciellt females. dem ser ut som ett par annorexiaparishiltons och låter som botoxinsprutadelindseylohans. kan det bli skabbigare?

 

ska bli kul och se vilken drenai som blir först i outlands. lär ju komma snart.

 

och btw; tycker inte ni att man får otroligt jävla mycket gold i outland? fått ungefär 100-200g varje speltillfälle (3-4h questande och instances). helt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blood elfs är ju sjukt coola, perfekt till horde som behövde den där magiska mystiska rasen.

 

Draenei däremot, dem är så äckligt fula. Deras kroppar lutar fram och bakdelen bakåt så det ser jävligt dumt ut + dem har hovar till fötter som ser värre ut än tauren.

 

Många i min guild säger att man får sjukt mycket guld där så det är väl bra då flyingmount kostar en hel del cash. :P

 

Är det någon som vet exakt hur man får netherdrake, hört att det ska vara pvp reward i arena men hur exakt får man? Måste man ligga etta i score eller hur fungerar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha. ni tycker säkert att klackskor och mycket smink är snyggt på tjejer i verkligheten också. det är ju en fråga om smak.

 

jewelcrafting känns ovärt eftersom jag inte sett en ända bra sak till dem. bara lite ress-trinkets som man kan få som revered i olika factions.

 

om jag var horde skulle jag vara orolig att BE skulle attrahera 12åringarna som alliance haft problem med. det kommer säkert tusentals BE male som heter typ, claude, ichigo eller naruto med olika stavelser :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, tycker inte klackskor är snyggt överhuvudtaget och för mycket smink tyder på fjortis oftast vilket är dåligt.

 

Jewelcrafting är sjukt nice men dyrt och hålla på med, men det finns fina saker man kan göra. :P

 

Jag har faktist inte sett så många med såna namn men jag bryr mig inte speciellt mycket. Horde vinner fortfarande Wsg och AB så antingen har 12åringar blivit bättre eller så är det dem äldre som gillar Belf vem vet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger detsamma som Satou angående för mycket smink, och till klackskor är jag likgiltig. Men du kanske menar att Sveriges drottning är en bimbo när hon har klackskor på sig, eller vad? Känns som du förväxlar klackskor med något annat för klackskor använder man vid fina tillfällen oftast. >_>

 

Och JA, BE är hetaste rasen! Och min BE med rött hår och hästsvans...<3 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart hon är bimbo, hon har klackskor. tillfälle spelar ingen roll, klackskor är klackskor. men när jag snackar om klackskor snackar jag om hela paketet. klackskor är bara en ikon för den sorten. just denna modeinrikitade, politiskt ignoranta anorexiafall är den jag försöker förklara, den som slaviskt följer skönhetsidealet.

 

jag tycker fortfarande gnomes är hetaste rasen :P

 

dessutom så vinner hordes AB och WSG i randomgrps, ok. men inte mina premades ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...