Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja, du kan släppa klackskor nu Pew Pew. ;)

 

 

Gnomes är rätt tuffa som warriors med fet armor men resten är rätt fula. :P

 

Förövrigt möter jag nästan aldrig premades i bgs och därav vinner man jävligt ofta. Har faktist sett en premade som förlorat mot en random horde grupp så premades behöver inte alltid vara det bästa. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Förövrigt möter jag nästan aldrig premades i bgs och därav vinner man jävligt ofta. Har faktist sett en premade som förlorat mot en random horde grupp så premades behöver inte alltid vara det bästa. :P

Då har du haft tur då;) jag hamnar alltid i bgs mot premades:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pew pew, PLX! Klackskor är aldrig något som blir inne eller går ut, det är bara en standard när man är finklädd vid speciella tillfällen.

Men jag vet inte, du kankse avskyr all vett och etikett? I ett fungerande samhälle beteer man sig inte hur som helst, så är det bara. Tänk om alla skulle gå omkring och drägga sig.

 

Meeeeeeeeeeeeeeeen alltså, enligt dig så är alltså alla kvinnliga nobelpristagare bimbos? För dom hade väldigt troligt klackskor på sig vid nobelfesterna. Marie Curie=bimbo? kekekekekekekeke >_>

 

------------Slut på OT------------

 

Av min erfarenhet så består gnome males mestadels av små jobbiga ungar på 14 bast. :p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har faktist sett en premade som förlorat mot en random horde grupp så premades behöver inte alltid vara det bästa. :P

 

det var säkert en greekjuros "premade" /4 LFG PREMADE HLER PXL XAXAXA

 

 

Pew pew, PLX! bla bla bla

jag har ju sagt att jag snackat om hela paketet.

 

I ett fungerande samhälle beteer man sig inte hur som helst, så är det bara. Tänk om alla skulle gå omkring och drägga sig.

klart man inte får bete sig hur som helst. men att ha nån som bestämmer hur man ska bete sig hela tiden är ju helt sjukt. sen att stora företag får bete sig hur som helst, det är det ingen som bestämmer över. behandla anställda som boskap och miljön som soptunna.

 

Nu har jag och Sneakan skapat vårat guild "Sapped girls dont say no" :D

Det hade en vän på vår server också gjort (genjuros). det resulterade i en veckas (tror jag) tempban. ha så kul utan wow ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart man inte får bete sig hur som helst. men att ha nån som bestämmer hur man ska bete sig hela tiden är ju helt sjukt. sen att stora företag får bete sig hur som helst, det är det ingen som bestämmer över. behandla anställda som boskap och miljön som soptunna.

 

 

Sen att världen är så sjuk som den är just nu är det ingen som kan sätta stopp för eller förändra på ett bra tag.

 

Jag tror knappast någon bestämmer hur drottningen ska klä sig till varje speciella tillfälle som inträffar, känns mer som hon har klass(hon är ju trotsallt drottning) och inser vett och etikett.

 

Det är inte ofta man träffar på någon som blir kontrollerad över hur dem ska sköta sig ute i världen och om man nu gör det så är det antagligen något speciellt som om de vore kunglighet eller något sånt. De har helt enkelt växt upp med det sen barnsben. Tror att många i olika länder ser upp till dessa personer och därav kan dem " kungligheterna " inte gå runt och drägga sig, hur skulle det då se ut? Tänk vår kung gå runt på stan med hiphop kläder(inte för att jag har något emot hiphop) och " bling bling " det skulle bara se sjukt ut eller?`

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart man inte får bete sig hur som helst. men att ha nån som bestämmer hur man ska bete sig hela tiden är ju helt sjukt. sen att stora företag får bete sig hur som helst, det är det ingen som bestämmer över. behandla anställda som boskap och miljön som soptunna.

 

 

Sen att världen är så sjuk som den är just nu är det ingen som kan sätta stopp för eller förändra på ett bra tag.

 

Jag tror knappast någon bestämmer hur drottningen ska klä sig till varje speciella tillfälle som inträffar, känns mer som hon har klass(hon är ju trotsallt drottning) och inser vett och etikett.

 

Det är inte ofta man träffar på någon som blir kontrollerad över hur dem ska sköta sig ute i världen och om man nu gör det så är det antagligen något speciellt som om de vore kunglighet eller något sånt. De har helt enkelt växt upp med det sen barnsben. Tror att många i olika länder ser upp till dessa personer och därav kan dem " kungligheterna " inte gå runt och drägga sig, hur skulle det då se ut? Tänk vår kung gå runt på stan med hiphop kläder(inte för att jag har något emot hiphop) och " bling bling " det skulle bara se sjukt ut eller?`

 

som sagt, det handlar om hela paketet. det kommer från att jag dissade BE females för att dem är fjollor som lika gärna kunde gå i canada-goo$e jacka. det är det diskussionen bottnar i. visst accepterar jag folk som har klackskor på festligheter, men när man ser fjollorna med hunden i väskan på stan, då blir jag illamående.

 

haha. om kungen var hiphop i själen skulle det inte alls se konstigt ut att han gick med baggy. titta på anders borg, han har hästsvans :O det är samma sak där. jag tycker inte han ser det minsta konstig ut eftersom man ser att han inte spelar på det. men så är det väl i alla genrer, när nån är poser så ser man det på en gång, oavsätt klass.

 

sen att blingbling hör till hiphopkulturen är bara båg. det hör till popkulturen eller MTV-"hiphopen" om ni så vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis Solmogen, vad är du för class? :)

 

 

 

 

 

 

som sagt, det handlar om hela paketet. det kommer från att jag dissade BE females för att dem är fjollor som lika gärna kunde gå i canada-goo$e jacka. det är det diskussionen bottnar i. visst accepterar jag folk som har klackskor på festligheter, men när man ser fjollorna med hunden i väskan på stan, då blir jag illamående.

 

haha. om kungen var hiphop i själen skulle det inte alls se konstigt ut att han gick med baggy. titta på anders borg, han har hästsvans :O det är samma sak där. jag tycker inte han ser det minsta konstig ut eftersom man ser att han inte spelar på det. men så är det väl i alla genrer, när nån är poser så ser man det på en gång, oavsätt klass.

 

sen att blingbling hör till hiphopkulturen är bara båg. det hör till popkulturen eller MTV-"hiphopen" om ni så vill.

 

Jo, jag håller med om att " paris hilton " stilen är odräglig och inte alls attraktiv. Om jag skulle varit son till en rik pappa som ägde hotell runt om i världen skulle jag uppföra mig med klass samt klä mig med stil vilket är exakta motsattsen till vad hon gör.

 

Jaja, OM nu kungen vore det men det är han inte(tack och lov :P).

Men att ha hästsvans är det väl inget direkt fel i förutom att det är lite utdött, Anders borg och Kungen kan man väl inte direkt jämnföra då jag tror inte så många ser upp till Anders men det finns väl en del unga som gamla som ser upp till kungen.

 

Jag är inte så inbiten på det här med blingbling så jag vet inte vilken kultur det tillhör men nu lärde man sig något nytt iaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm. men det spelar nog inte större roll eftersom jag kommer focusera pvp och det är ju ändå crossrealm. skönt att slippa se äcklen när man grindar herbs (: fula grönisar som slänger pinnar i marken och spammar frostchock.

Jag har min rogue där på SH, men jag lira bara på den innan BC och då va PvPn värdelös för alliance i all fall, ingen aning om hur det va på horde sidan. Så den battlegroupen verkar inte va så bra men det kanske har ändrats nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också hört att battlegroupen är dålig och att väntetiderna kan vara konstigt långa även fast det är X-realm.

 

Btw Sneakan här är screenshoten jag sa jag skulle ladda upp här:

 

wowscrnshot0123071809316gk.jpg

 

Såg så otroligt lol ut när han gick där först så kom hans fyra minions i ett rakt led efter han, alla nästan exakt likadana klädda. Han måste vara TEH MAN! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar på Bloodscalp men jag rekommenderar inte servern då den är känd för sitt otroliga lagg och dålig hårdvara tyvärr. Fast jag har så många kompisar där och guild så man hade inget val, hellre spela tillsammans med många än ensam. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också hört att battlegroupen är dålig och att väntetiderna kan vara konstigt långa även fast det är X-realm.

 

det är ingen fara om man kör premades. och då vinner man oftast väldigt snabbt också. dessutom kan man lalla runt lite i arenorna medan som det bara är typ 0-2 min väntetid på.

 

ni får lista era sjuttisar senare så jag får veta om jag spöar nån av er :P

vet dock inte vilka realms shattered hand kör crossrealm med, nån som vet att dem sätt folk från SH i battlegrounds?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...