Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Lol stackars satar i battlegroupen med bara 4 servrar. Det var inte direkt jämn fördelning där. >.>

 

hahaha. stackare. inte hört talas om någon av dessa realms så jag antar att dem är ganska små?

 

jag spelar ju på genjuros, det är 7 realms i den listan, nu när alla levlar får man ju självklart vänta länge men när väl alla levlat klart. då är det faktiskt runt 10-15 min väntan och det är väl inte så farligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Genjuros är också en gammal server som folk från SH migrerat till. ^^

The Alterac Deviants är där right?

 

Men när jag hade migrerat en av mina hunters till Terenas så vad väntetiderna totalt vidriga, tog alltså 1h för 60s att komma in i AV, och typ 20-30 min på dom andra. Fattar inte varför det var så. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah. Nu har jag äntligen fått TBC jag med, men har inte gjort som jag tänkte, att levla min präst till 70. Levlade den till 61, men insåg att jag ville göra en paladin istället, de är trots allt imba. Så min nya main är en paladin.

 

Någon annan som bytt sin main till en paladin? Eller kanske shaman om man nu spelar på alliance-sidan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah. Nu har jag äntligen fått TBC jag med, men har inte gjort som jag tänkte, att levla min präst till 70. Levlade den till 61, men insåg att jag ville göra en paladin istället, de är trots allt imba. Så min nya main är en paladin.

 

Någon annan som bytt sin main till en paladin? Eller kanske shaman om man nu spelar på alliance-sidan..

Jag bytte till paladin:) Den e nice fast lite tråkigt att typ alla spelar de nu:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah. Nu har jag äntligen fått TBC jag med, men har inte gjort som jag tänkte, att levla min präst till 70. Levlade den till 61, men insåg att jag ville göra en paladin istället, de är trots allt imba. Så min nya main är en paladin.

 

Någon annan som bytt sin main till en paladin? Eller kanske shaman om man nu spelar på alliance-sidan..

Jag bytte till paladin:) Den e nice fast lite tråkigt att typ alla spelar de nu:/

 

 

jo men det är minst lika många som warlock iaf på horde sidan. (paladin här med.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde som många andra en paladin också men bryr mig inte om att många andra lirar den klassen också. Man har ju en guild, då är det självklart att man gör såkallade " guildruns " i 70. ;)

Mjo, men sen ska du hitta en guild me som e någotlunda seriös på 70;)

Själv är man i uberguilden Sapped girls don't say no! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ca 10-15 pers från min skola har en guild redan och de flesta börjar bli 70 nu, alla är svenska och alla känner varandra. :P vi är väl en 30-35 pers just nu. Dessa killar är uberseriösa också då de kört raids asmycket förr och tänker krossa allting nu också så behöver inte oroa sig för guild.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi var ett par, 30 stycker kanske, som bröt upp ifrån vår guild och gick tillbaka till vår gamla guild. Inte speciellt seriösa, känner mig rätt less på att räda nu, spelar för att ha roligt och prata med folk istället.

Vi planerar dock att göra en raidgroup med bara druider, vi kommer äga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Genjuros är också en gammal server som folk från SH migrerat till. ^^

The Alterac Deviants är där right?

jopp. tAD är kvar. dem kommer nog alltid vara där. dem har btw en 70 shaman :P

 

Ah. Nu har jag äntligen fått TBC jag med, men har inte gjort som jag tänkte, att levla min präst till 70. Levlade den till 61, men insåg att jag ville göra en paladin istället, de är trots allt imba. Så min nya main är en paladin.

 

paladins är inte imba. feral druids är imba nu. jag vet, jag spelar en. dem enda som är problem är duktiga shadowpriests.

 

Vi planerar dock att göra en raidgroup med bara druider, vi kommer äga. :)

 

ni kommer aldrig kunna raida med endast druids, jag tror inte ens ni kan ta en hel instance själva. ni kanske kan ta strat som 70 men inte mycket mer. ni förlorar otroligt många livssviktiga buffs.

 

jag måste börja levla igen. jag sitter fast på 63 för att det är så jävla roligt att köra pvp. jag sitter i en lowbie guild med gamla polare som inte gör ett skit, det suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni kommer aldrig kunna raida med endast druids, jag tror inte ens ni kan ta en hel instance själva. ni kanske kan ta strat som 70 men inte mycket mer. ni förlorar otroligt många livssviktiga buffs.

Instanser tar man lätt med bara druider. På Moonglade är det ett överflöd av druider just nu, de där 60-65-instanserna har hel-druidats flera gånger. Man kan tanka, DPSa och hela, allt som behövs. DEt jobbiga är att man har dåligt med mobkontroll, så man saknar magiker. Att man inte har arcane intellekt och sånt, det sköter man ju med drycker om det är så noga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just rädning kan bli svårt eftersom framförallt Blizzard på senare tid satt upp bosstriderna så att man måste använda varje klass specialförmåga, som att präster måste mindcontrolla vissa fiender, att häxmästarna måste förslava demoner eller elementarer, och att bosstriderna annars är stört omöjliga. Av den anledningen kan det bli omöjligt att göra räder med bara druider, men 5-manna kommer alltid att funka med bara druider, bara man sköter sig. Avsaknad av mobkontroll är det som är mest ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja. jag vet inte om det är så säkert att man kan ta 5manna. visst, om man har högre level eller är otroligt bra gearad finns det en chans att klara av det. men normaldruiden klarar det inte.

 

jag kommer inte kunna spela på en månad från torsdag. jag ska flytta och internet kommer inte komma igång på ett bra tag. jag får väl kolla på all anime jag har :P kanske spela lite DS också ^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dåligt av huntern om han är mm/surv specced då han kan panga iväg antingen scattershot eller kasta ut en trap och springa 41 yards bort för att sedan lägga ett aimed shot i skallen på dig. :P

 

Men druider har blivit jävligt buffade nu dps mässigt dock tycker jag fortfarande dem är rätt enkla.

 

Lirar warlock och paladin. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Å andra sidan är hunters inte svåra och döda med, klassen är så äckligt enkel och det finns inte speciellt många val för att ta död på någon.

 

Warlock känns som en klass som tar lång tid att bemästra och där finns det rätt mycket och välja på tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hunters är i regel väldigt enkla, warlocks är i regel väldigt svåra men det finns självklart undantag.

 

hunters är väldigt enkla för druids - entangling roots = hunter utan dps!

 

 

jag brukar inte ens gå på paladins med min druid för att jag vet att fighten kommer vara 5< min.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, gör du roots på en hunter och tar bort hans förmåga att röra sig kan det vara rätt lätt ifall han inte poppar deterrence eller slänger en trap. Dock kan du ställa dig i deadzone och pumpa på moonfire eller wrath fast kanske inte bäst om du är feral specced. :P

 

Bloodelf paladin kan nog bli rätt svårt för druid, kan tänka mig att arcanetorrent kan vara rätt sur ifall han/hon lägger den precis innan druiden vill hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Druids kör ju feralcharge me vilket är riktigt irreterande för hunters;)

Men tbh, e druids bra mot alla klasser för tillfället:/ De tar fan allt...NERF plx

 

Vad de gäller de här me svåraste klassen att spela får jag väl säga warlocks då. De har ju massor av olika skojjiga speccs och så måste de hålla reda på sin pets abilitys me sammtidigt som man göra massa ananat. Sen e ju holy/disc priest me rätt mycket finess att lira i PvP, det äger riktigt hårt om man e duktig;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...