Hoppa till innehåll
Anime.se

psp eller ds


chrippa
 Share

Vilken av psp eller ds äger du?  

45 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken av psp eller ds äger du?

    • PSP
      14
    • NDS
      23
    • Båda
      8


Rekommenderade inlägg

Skulle jag köpa någon så skulle det bli PSP, nintendo och deras barnspel är inget jag dras till ;)

 

 

Men jag kommer inte köpa någon av dem just för att jag inte ser någon anledning till det.

Vill jag spela samtidigt som jag lutar mig skönt tillbaka i soffan, och dessutom på en 32", så har jag en X-Box.

Vill jag ha bästa möjliga grafik så har jag datorn.

Vill jag spela FPS/Strategi så bra som möjligt så har jag datorn.

 

Hmm, sitter/väntar jag på bussen/tåget så har jag mp3-spelaren.

Kort sagt, jag ser ingen situation där jag skulle tjäna/ha mer kul av att använda någon av dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äger ingendera än sålänge. Planerar att skaffa båda eventuellt. PSP'n är nog mest aktuell för mig.

 

Är inte säker på om jag gillar reklamkampanjen SONY har för sin maskin dock. I reklamen står det "Music Video Photo Games" (kommer inte ihåg om photo stod framför video lr inte)varför i helvete står "games" sist? Det är ju trots allt maskinens huvudsakliga mening. ger fel budskap om man frågar mig. >/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äger ingendera än sålänge. Planerar att skaffa båda eventuellt. PSP'n är nog mest aktuell för mig.

 

Är inte säker på om jag gillar reklamkampanjen SONY har för sin maskin dock. I reklamen står det "Music Video Photo Games" (kommer inte ihåg om photo stod framför video lr inte)varför i helvete står "games" sist? Det är ju trots allt maskinens huvudsakliga mening. ger fel budskap om man frågar mig. >/

 

då ska vi inte prata om Nintendogs reklamerna som har gått på tv, då kan man snacka om dålig reklamkampanj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äger ingendera än sålänge. Planerar att skaffa båda eventuellt. PSP'n är nog mest aktuell för mig.

 

Är inte säker på om jag gillar reklamkampanjen SONY har för sin maskin dock. I reklamen står det "Music Video Photo Games" (kommer inte ihåg om photo stod framför video lr inte)varför i helvete står "games" sist? Det är ju trots allt maskinens huvudsakliga mening. ger fel budskap om man frågar mig. >/

 

då ska vi inte prata om Nintendogs reklamerna som har gått på tv, då kan man snacka om dålig reklamkampanj.

njae, inte deras wi-fi reklamer

nintendogs reklamen sög hårt däremot.

men Advance Wars: DS var också en bra reklam

 

men fortfarande så står PSP för med multimedia maskin än spelmaskin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sedan kommer det ju ett Bleach spel till NDS snart (utvecklat av dom legendariska Treasure, ni som spelet Astro Boy på GBA har spelat ett av deras bästa).

 

Desssutom kommer Bleach på NDS innehålla WFC möjligheter, så du kan köra mot spelare världen över :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...