Hoppa till innehåll
Anime.se

DB
 Share

Rekommenderade inlägg

Vilken miss att inte ha Haruhi-ism loggan över hela motorhuven.

 

Hmm...har ju också en vit bil och känner en som jobbar på en reklamfirma. Borde inte vara något problem att få lite fina dekaler om man bara orkade ta och vektorisera lite.

 

....eller nej. Man ska inte överdriva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad gör Key-loggan på bilen? Är du säker på att det inte är din bil, DB? ;)

Ajajaj vad snygg den såg ut på vit lack. Var du tvungen att visa det? Nu fick du mig verkligen att seriöst överväga det hela. Den där var lagomt stor också.

Får väl göra en när det är dags att promota "Little Busters" inför totalt fel målgrupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Med risk att dra på mig mycket vrede; Jag skulle nog hellre se Kyoani göra något nytt istället för att fortsätta med Haruhi. Iaf till att börja med. Haruhi lyckades de bra med. De presenterade serien på sitt egna sätt, en totalt okänd bokserie (utanför Japan) blev till inneserien nr 1 på någon vecka och skapade mersmak när den var över. Så för min del får Kyoani gärna göra en 13 avsnitts serie på t ex Clannad istället.

Inte för att jag skulle klaga på mer Haruhi...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta låter säkert sjukt men jag kan fasiken inte sova nu när jag har kollat på alla Haruhi avsnitt. Tänker för mycket på det. Vill ha en uppföljare.

Vill veta vad som kommer hända med dom efter händelsen.

 

Dock så älskar jag en speciell replik i sista avsnittet.

 

"Will another one like Asakura attack me?"

"Don't worry. I won't let them"

 

Älska svaret :rolleyes:

 

 

[EDIT] Vet någon var man kan få tag på låten God Bless? http://www.youtube.com/watch?v=7w4DGyiTwvM

Har ej råd så jag kan ej köpa albumet. Ska dock köpa det så fort jag får pengar

 

[EDIT2] Eller om den heter God Knows. Står olika överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så för min del får Kyoani gärna göra en 13 avsnitts serie på t ex Clannad istället.

Jag håller med, skulle också vilja se en Clannad gjord av Kyoani, eller varför inte en Muvluv (även om den är mycket annorlunda mot vad dom vanligtvis gör). Men jag ser precis lika gärna en fortsättning på Haruhi, så jag kan gå tillbaka till mitt gamla Yuki fanboy stadie igen.

 

Ja om det ska komma en fortsättning på Haruhi så vill man såklart ha kvar samma rollbesättning, det är mycket viktigt för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DB: Samma här, fast tvärtom. Jag ser helst att de fortsätter med Haruhi, men jag skulle inte klaga på något annat. (Jag skulle däremot klaga om de bara satt och rullade tummarna istället för att snickra på nästa hitserie. Och åter få användning för en "hytta med näven"-smiley.)

 

Vet någon var man kan få tag på låten God Bless?

Kanske det, kanske. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...