Hoppa till innehåll
Anime.se

DB
 Share

Rekommenderade inlägg

After selling out its complete run of tickets, an upcoming Haruhi Suzumiya event has

seen the same admission passes originally sold for 6,000 Yen apiece, being resold

online for as much as 66,000 Yen or $544 US Dollars. The 4 hour event to occur in

Saitama, Japan on March 2nd will feature the entire main Drama CD and anime TV

Series seiyuu cast [...]. Hirano

Aya recently posted a picture of herself practicing God Knows on the guitar to her blog.

It's speculated Chihara Minori play guitar live there with her.

Även om jag inte skulle betala 3-4000 kr för det, måste jag erkänna att det hade varit kul att se röskskådisarna spela den låten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg precis klart den. Den är väldigt svår att klassifiera. Jag har sett flummigare serier. Jag har sett serier med bättre drama. Jag har sett bättre animationer och jag har definitivt hört bättre soundtrack. Jag har sett bättre storyline, coolare karaktärer (även om Haruhi antagligen är den anime-tös jag tyckt bäst om, so far) och upplägg jag har tyckt bättre om.

 

Men jag tror ändå inte jag har sett någonting liknande. Sista avsnittet tog slut och jag saknade karaktärerna så mycket att jag såg om hela serien. På en natt -jag är ganska bombad.

 

Andra gången såg jag avsnitten i rätt ordning dock. Det kändes som att det var tillåtet om man redan sett slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liten fråga bara:

 

Hur börjar första episoden, eller vad handlar den ens om? Är lite förvirrad.

 

 

Fråga inte, svara bara :)

 

Alltså avsnitten sänds i oordning, fast det är ju egentligen den ordningen man bör se, åtminstone första gången.

Så det första avsnittet är egentligen avsnitt 11. Och det är deras film som dom gjort för deras skolfestival, och bilden är mindre och fulare för att det ska se ut som den är filmad med en hemkamera.

 

Tycker det är rätt dumt att dom gjorde så, säkert många oupplysta som slutade se pga första avsnittet, som var rätt tråkigt när man inte kände till karaktärerna eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är rätt dumt att dom gjorde så, säkert många oupplysta som slutade se pga första avsnittet, som var rätt tråkigt när man inte kände till karaktärerna eller nåt.

 

Tyckte det första avsnittet var det bästa B)

 

Jag älskar det avsnittet med, men jag kan ju inte säga att jag hängde med mycket första gången jag såg den. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Vad lustigt, specialutgåvan kommer släppas med hela serien i TV-ordningen (icke-kronologiskt) som extramaterial.

 

asosbrigade.com[/url]":1j9nurbc]Due to pre-existing contractual obligations, the regular edition MUST contain the R2 DVD ordering of episodes. This was set in stone, there were no exceptions.

 

After deeply intense negotiations to try and please the existing fan-base, we are able to release a Special Bonus DVD in the TV Broadcast order as an extra.

 

Tror den här serien kan sälja rätt bra, faktiskt... :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...