Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Kiminozo

 

t_FeOZhPTRr.gif

 

Detta är den tredje versionen av det jag köper. Skillnaden mot de två tidigare är att detta är i widescreen, förbättrad CG, mindre animationer på mun och öga och att det använder âges senaste version av ACES (effektsyntes på ljud). Åker oöppnad i âge-samlingen. Telefonkortet med motiv på Akane var anledningen att jag tog Getchus version.

 

 

Kimiaru

 

t_EgyDiLQbt.gif

 

Finns väl inte så mycket att säga. Det är LE-utgåvan med en extraskiva som fanns kvar. Boxen är gjord i det där fina lena ytskiktet som de lite finare boxarna har.

 

 

Och sen till slut Yami no Zero - Eikyuu Daraku box

Bildera gömda då artworken har mild nakenhet. Iaf så är den här boxen på gränsen till löjligt vad gäller saker Black Cyc tryckt in i den.

 

Bilder

t_QWLVPIVKL.gif

 

Den bilden visar tjockleken rätt bra. Skivan är en extrapryl från Sofmap tillsammans med telefonkortet.

 

Men det roliga är när man packar upp (inre gråa papplådor och fodral borta)

 

 

t_YlcjWfQdp.gif

 

Jag har då iaf inte sett något mer påkostat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det ett helt nytt spel eller en nyversion av den gammla? Artworken på baksidan känner jag iaf igen ifrån det första.

Side 2nd är det nya spelet.

Trevligt, hoppas att det kommer en översättning snart.

 

Kiminozo

Gillar undertiteln, ~Latest edition~, de har inte varit hemliga vad det gäller vad det är för något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var i GAME idag och fick syn på ett par billiga spel. Och ingenting lockar ut köparen i en som billiga spel, eller hur?

 

De spelen jag köpte var Final Fantasy III, Project Rub och Fullmetal Alchemist: Duel Sympathy, samtliga till DS. De två första var spel som jag länge har velat ha, medan det sistnämnda var mest ett impulsköp. Kalaset gick på 500 spänn.

 

Dessutom har jag just skickat efter de två senaste Phoenix Wright-spelen. Därav har jag på första dagen efter att ha fått studiebidraget använt upp över tusen spänn. Yay mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köpte precis Team fortress 2. Tycker det är mycket trevligt att lira :D

Så sköna karaktärer man kan springa runt med.

 

dawn of war: SoulStorm någon som lirar det här

 

Har lirat alla singelplayer. Alla expantioner ligger på datorn och tar plats... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag min Phoenix Wright-beställning: Apollo Justice och... Justice for All?!

 

Just det, det vad meningen att jag skulle få Trials and Tribulations, det tredje spelet i serien, men istället fick jag det andra, som jag redan har. Jag har kollat igenom mina kvitton, och förvissat mig om att det inte var jag som beställde fel. Eftersom Videogameplus är en internationell spelbutik har jag inga jättehöga förhoppningar att få kompensation, men jag har skickat ett irriterat mail till dem om att de ska ta sitt ansvar.

 

Nåja, spelet är trots allt inplastat och i orginalförpackning, så jag borde kunna sälja det till någon annan om inte annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick Mass Effect idag.

 

Förväntningarna är höga. Normalt sett är jag inte så överdrivet förtjust i amerikanska rollspel med massor av frihet som drar iväg åt alla håll, men detta ser ut att vara något speciellt. Enligt uppgifter ska spelsystemet vara mycket djup och storyn ska vara spännande (och interaktiv!). Efter Gears of War är jag dessutom bekant med styrningen.

 

Håller tummarna för en mäktig upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...