Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Viva Pinata, Forza Motorsport 2 och Gears of War!

 

Men Halo 3 då!

 

Även om Gow är mycket mysigare, vad är din Gamertag?

 

Jag gjorde en användare på Xbox.com den skulle fungera som Gamertag ocks som jag förstod och isf blir det SakurAoZ (bara Aoz var upptaget). nu ska jag sno nätverkssladden från datorn och koppla in, hade ingen annan som räcker ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde missen att skapa mitt användarkonto på Xbox.com också och gick därmed miste om min gratismånad av live. Gick iofs +/- noll nu när boxen pajjade och jag fick en gratismånad som kompensation, men men.

 

Du lär få mycket skoj med Forza och GoW iaf, det kan jag garantera. Viva Pinata ser också mycket bra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gratismånaden delas endast ut om man registrerar sig via Xboxen, och jag tror också att det måste vara en premium men det är jag inte helt säker på. Jag skapade som sagt mitt Xbox-konto via M$ Live-sidor och blev aldrig guldmedlem första månaden. Däremot skapade vi (för att testa) ett konto via min Xbox åt en kompis, och han fick gratismånaden. Tror detta gäller högst fem gånger per Xbox eller något i den stilen, och eventuellt en viss tid från det att basenheten inhandlades.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sändning 1:

 

80892: Halo 3 + Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 12 månader - Halo 3 Edition Bundle - [360] 1 st á 799 kr

48113: Microsoft - Xbox 360 Live Points (2100points) - [360] 1 st á 299 kr

 

Beställt från Webhallen.

 

Ses på Liven! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PNIyxkdBn.jpg

 

TrgUQGovk.jpg

 

Sådär ja, nu är jag en av dom färre svenskarna som äger en Dual Shock 3! Denna har dom verkligen lyckats mycket bättre med, har inte hunnit testa själva rumble packen än men den bara osar kvalité. Väger aningen mer än den första konstigt lätta kontrollen. ioCBzYiNa.png

 

Och 20 Eye of Judgment Booster packs. ioCBzYiNa.png

 

Har redan öppnat dom, fick fire phantom (väldigt ovanligt Ultra Rare kort, går bara att se stats inne i spelet ej på kortet). Sen fick jag alla ninjas utom en, och alla Ultra Rare gudar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warhawk, nu ska det spelas!

Nu har du ju fått mig sugen på det med! Fast ett spel som bara går att lira MP, jag vet inte jag. :o

 

 

Och jo, alla boosters kostade $79. I Februari ska tydligen second edition korten släppas med, så jag tror att jag nöjer mig med dom här nu från first edition. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktist inget FPS utan ett Third-Person Shooter, jag tycker det är svinkul och det är ett perfekt spel som man kan komma tillbaka till efter ett tag.

 

Hur som helst så rekommenderar jag det till alla som vill ha ett skönt MP lir som går och spela när som helst. Och att flyga en Warhawk är riktigt kul. 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ninetynine nights (ナインティナインナイツ)

Tråkigt spel à la Dynasty Warriors. Funderar på att lämna tillbaks det på direkten T_T

 

Varför tankade du inte demot först? Förstår mig inte på folk som inte tar chansen och provar demon innan de hoppar på fulla versioner. Demo är ju till för att man ska testa!

 

Testade Kane & Lynch idag då jag var rätt sugen på det men usch vad tråkigt demot var, så inget köp för mig. (Se, vad bra demos är). 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ninetynine nights (ナインティナインナイツ)

Tråkigt spel à la Dynasty Warriors. Funderar på att lämna tillbaks det på direkten T_T

 

Varför tankade du inte demot först? Förstår mig inte på folk som inte tar chansen och provar demon innan de hoppar på fulla versioner. Demo är ju till för att man ska testa!

 

Testade Kane & Lynch idag då jag var rätt sugen på det men usch vad tråkigt demot var, så inget köp för mig. (Se, vad bra demos är). B)

Brukar köra demos. Detta var bara ett impulsköp när jag såg fodralet på jobbet, och den fick varma rekommendationer av en medarbetare. Tyckte att 200 spänn för att testa spelet inte skadade. Full returrätt liksom :)

 

Och ja, Kane & Lynch suger. Spelets fysik är helt ålderdomligt, som något från 1999.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju autobang på Kane & Lynch utav ren princip efter allt skit som Eidos lyckats sprida över världen med det.

Gamespot avskedade en kille för att han gav det lågt betyg när hela sida var sponsrad av det spelet, en annan kille avgick för att han blev sur för att de gjorde detta.

De har sattit fake 5/5 betyg på boxen/reklam för spelet och tagit saker folk skrivit i andra sammanhang för att gynna dom.

 

Nej, skaffar man det spelet då är man fan dum i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...