Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Varifrån köpte du den? Play-Asia vill inte skicka DS3 till Europa.

Kan tipsa om http://www.games-asia.com

Är de riktigt pålitliga de där? Man skall visserligen inte döma boken efter dess omslag, men det var ingen fin hemsida! (Eller ja. Det ser inte så farligt ut när man tänker efter) Men jag tror att det kan vara lite billigare att köpa det från Ebay.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är de riktigt pålitliga de där? Man skall visserligen inte döma boken efter dess omslag, men det var ingen fin hemsida! (Eller ja. Det ser inte så farligt ut när man tänker efter) Men jag tror att det kan vara lite billigare att köpa det från Ebay.

Heh, jag kollade upp det där före och någon beställde också en DS3 därifrån så, och han fick hem den ;)

 

http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... try1670842

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha testat demot på Prey och sen såg att man kunde köpa det för 99:- var det ingen frågan om det, ett solklart köp!

 

Ett grymt härligt spel som jag skulle rekommendera till alla som gillar fps-genren. Det lyckas med att både kännas Old-School(på ett bra sätt) samtidigt som det känns nyskapande. Som att kombinera Quake 2 och Portal(Orange Box) typ.

Inget för dom som lätt blir åksjuka dock! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte ett par spel som jag länge velat ha men missat pga urkass datorprestanda. Pariah, Unreal Championship II: The Liandri Conflict och Farenheit. Kan säga att efter att ha spenderat 1-2 timmar med varje spel så levde alla upp till mina förväntningar, Farenheit överfträffade dem till och med och jag kan inte fatta att jag hade försummat detta underverk i snart 3 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Seinarukana Special Package (Xuse), som nog har den snyggaste boxen jag sett hittills.

Sen var Xuse så snälla att skicka med en komplett PC-portning av av PS2-spelet Eien no Aselia.

Ytterligare ett bevis för att bishoujospel har snyggast förpackningar.

 

XobZuUQzo.jpg

 

Fler bilder

 

t_syZqFRtAV.gif

 

t_ueWjOdDLr.gif

 

t_eoRwGZQVg.gif

 

t_RfMOecPGz.gif

 

 

Reconquista (Cotton Soft)

Inte heller så tokig förpackning.

 

uOWxgcHJF.jpg

 

Fler bilder

 

t_iJQYaCwSB.gif

 

t_UkcAixctK.gif

 

t_HXcDyqYVh.gif

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vann just en auktion på Tradera för en Gameboy Micro. Det blev en grön (ville ha en rosa, men den blev för dyr), med det slutgiltiga priset (inkl. frakt) på 558kr. Min brorsa säger att det var ett stort misstag - mest på grund av att jag "brukar" köpa onödiga prylar - men vad vet han. Ska bli intressant att spela mina gamla GBA-spel på en Mikroskärm ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick hem min Xbox 360 idag och är väldigt nöjd den passar jätte bra på platsen där min Playstation stod (förlåt Playstation). Blev faktiskt lite förvånad hur stor nätdelen var och att fläkten lät lite högre än vad jag är van vid men det glömmer jag nog bort så fort jag börjar spela Eternal Sonata :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nu fått hem min Gameboy Yttepytteliten.

 

Och förrutom att den ibland kan bli lite (ytterst lite) släpningar i bilden har jag absolut inget att klaga om. Skärmen är helt sjukt liten, men inte sänker det spelkänslan ett dugg. Att det går att spela GBA-spel på en så liten skärm är faktiskt ett mindre (höhö) underverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag inhandlade en PSP Slim & Lite för ett tag sedan, i färgen issilver. Det enda dåliga är att jag inte haft råd att skaffa något spel till den ännu :| Men det löser sig. Och medans det ska lösa sig ska jag inhandla lite andra...tillbehör.

 

Har psp slim silver jag med :D

Custom FW dock så bara att ladda ner spelen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittade tabul rasa för 150 spän. får se om det är så bra som dom säger

B)

 

Jag funderar faktiskt på Tabula Rasa jag med, men bara som ett underhåll tills Stargate Worlds släpps. Kostar ändå bara 199:- i Game. Och har spelat gratis-3-dagar. Var väl helt ok just då och har läst innehållat i senaste stora patchen och det var en hel del väldigt trevliga grejer där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittade tabul rasa för 150 spän. får se om det är så bra som dom säger

B)

 

Har du lirat det?

 

spelat hela dagen, så jo. det verkar vara helt ok. Bitvis jäkligt svårt, vilket ju aldrig är fel. :D

 

köpte igår dessa 3 spel

 

RF online (30 dagar gratis online spel)

dungeons & dragons online (samma som RF)

phantasy star universe online + single player spel

 

alla 3 för 99 kr

 

du är medveten om att RF Online numera är helt gratis?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...