Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

cainz

Hur ser ni ut?

Rekommenderade inlägg

Katter är ju jätte söta och kloka djur. inte alls egoistiska eller lömska. Iallafall inte min katt Leonardo (Leo) da vinci. Han är världens vackraste och klokaste katt. ;)

han är av rasen Maine Coon och jätte stor, 8kg! men ej fet. Så nära ett lodjur man kommer bland raskatterna.

leo.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Måste visa lite bilder också:

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/vatten.jpg <- En bild där han ser sådär söt och oskyldig ut.

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/groena.jpg <- Titta bara på ögonen.. ready to strike! o/

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/loemsk.jpg <- Lömskare än så blir han oftast inte..

SIMBA!! XD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Katter är i alla fall smartare än hundar....

Grunt surar i ett hörn

sorligt nog är det vetenskapligt bevisat att hundar är många gånger smartare än en katt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Roxie! JAG HAR TVÅ MARSVIN! Lille nina och snus, eller Ninja och snusan om man så vill.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det var roligt att sätta en bild på de namn man har läst inläggen ifrån...

Det känns som om vi har gått över till att beskriva våra favoritdjur/husdjur istället för oss själva. Detta gör iofs inte mig något, jag gillar katter (inte hundar de dreglar).

Jag har en jättesöt bild på min katt då hon "hjälper till att slå in julklapparna" men jag kan inte lägg upp bilden...måste klura på det...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Det var roligt att sätta en bild på de namn man har läst inläggen ifrån...

Det känns som om vi har gått över till att beskriva våra favoritdjur/husdjur istället för oss själva. Detta gör iofs inte mig något, jag gillar katter (inte hundar de dreglar).

Jag har en jättesöt bild på min katt då hon "hjälper till att slå in julklapparna" men jag kan inte lägg upp bilden...måste klura på det...

En ny tråd har skapats för detta, jag hänvisar till Husdjurstråden som jag tror finns här eller i konstforumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Här kan ni se mig i den berömda Tshirt ninja masken. Det blev kanske inte så där jättesnyggt men ganska bra ändå. Nu fattas bara kaststjärnor. >:D

KopiaavNinjaGafvert.jpg

Nu kan även NI bli en del broderskapet. Ansök nu !!!! Medlemsskap garanterar ninjaskills!

Varning: Bör ej användas av barn, dyslektisker, koprofager, psykopater, smurfar och andra personer i din umgångeskrets.

Har övningskört min far när vi var ute och geocachade. Poserarar lite snyggt i naturen. B)

Gafvert_Natur.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Doddis: ---

Vad gör det att du är lite yngre? det finns säkert många andra som också är elva här..

Ska snart posta en bild på mig, vet exakt vilken hehe :P jag installerade om datan för inte så längesen så jag har inga bilder på datan av mig för tillfället..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ny bild ikkari.jpg

kanske inte bästa bilden...kanske lägger upp en ny senare...lite gammal bild dock..

edit...min högerhand ser konstig ut men den är helt normal...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Shit, mustachio är ju värsta hunken :surprised:

He he... nä, jag är ganska tanig. Det är nog bara perspektivet som spelar ett spratt. Fast om ni vill tro att jag har muskler så gärna för mig :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Efter att ha läst den här tråden kan jag bara säga att ni verkar vara ett festligt gäng :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu