Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Fick mitt Mass Effect LE i morse och har legat i sängen hela morgonen och spelat. Så underbart och fett spel, jag är inte besviken snarare bättre än vad jag förväntade mig! Och plåtlådan är riktigt sexig samt dess innehåll(lär er detta Ubisoft). Storyn är riktigt fet, den suger verkligen in en och allt är perfekt! Vissa tekniska saker är lite buggiga (pop-in textures och små framratedrops under hård strid) men absolut inget som stör under spelets gång! Alla 360 ägare, stick och köp.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte av en ren händelse Guitar Hero 3 idag, gick in på Expert och såg det för 599:-(ink. trådlös gitarr) och frestelsen blev för stor helt enkelt :)

 

Förutom att ha testat GH2 i en butik förut så hade jag aldrig spelat det förut. Kan med glädje säga att det är grymt roligt! dock väldigt svårt att släppa, jag har i princip spelat sen jag kom hem tills nu, slutade bara så att jag inte riskerar störa grannarna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började lira Mass Effect idag (haft det sen i Torsdags, lol på mig). Riktigt snyggt och kewl, lever verkligen upp till förväntningarna. Kör en Vanguard och pangar på med hagelbössa. Tycker det är riktigt nice hur man själv påverkar vad folk säger, och även att man har flera vägar att gå i spelet. Lutar mer och mer åt Renegade hållet för min del, även om man ibland tvekar att ta Renegade valet i konversationer för att det är för otrevligt. >_-

 

Tycker det är nice med filmstuket på spelet, med Motion Blur och Grain för att mer likna gamla sci-fi rullar från 80-talet. Stängde dock precis av dom effekterna och ska testa hur det ser ut utan.

 

Nämnde jag hur het min karaktär är? Speciellt i skeppets casual clothing, oh my.

 

Warning for pew pew mobile camera.

 

uHufBCEpD.jpg

 

UAVVcAnhR.jpg

 

Can't wait for the precious yuri action.

 

Och så finns det vissa Tobbe-tan's här på forumet som kör standard male för "han ser så grym ut" lololol, skam! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min bror förhandsbokade L.E versionen av Mass Effect för nån månad sen. Väntar bara på att han ska kunna hämta ut den.

 

Annars så ser jag fram emot Uncharted: Drake's Fortune. Ser även fram emot Ratchet and Clank: Future tools of destruction. Har aldrig spelat ett enda Ratchet and Clank spel tidigare men det här ser intressant ut även om det enligt olika källor inte är det bästa spelet i serien. Funderar på att leta upp alla jag kan få tag på och spela igenom dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beställde nyss Eternal Sonata(360), Rogue Galaxy(PS2) och Folklore(PS3).

 

Massor av RPG att spela nu fram till nästa år. Ser framemot Uncharted som släpps nu i dagarna och även Ratchet and Clank Future som jag ska beställa!

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*host*mansflickamilitantfeministwtflololol*host*

 

Jag visste att ditt enda alternativ var att Hacka ditt äckliga HackerSvin! >:(

Och skojar du? Det är din extremt äckligt fula karaktär som går under *mansflickamilitantfeministwtflololol*.

Vem ser ut att vara Flat40 medan en annans ser ut att vara i tidiga tjugoåren?

Vad har du egentligen för en smak, trodde inte att du höll på med gamla ryska rödhåriga tanter...

 

Edit: Alltså helvete vad ful din karaktärär, shit.

Saknar ord för hur mycket bättre min är, Söta tjejer > Äckliga och gamla...

 

Edit: Shit vad ful, titta bara på din sista bild. ´xD

 

Edit: ~de arimasu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol hur är min söta lilla näpna rödhåriga tjej med silkeslen hy 40 år? Om min karaktär är Milla Jovovich i Femte Elementet så är din karaktär Gary Oldman. Förstår du liknelsen eller behöver jag rita en bild? >:(

 

~de arimasu.

 

För övrigt så gjorde Skatan en typ exakt likadan fast med blondt hår, the great minds of anime.se think alike!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte ens kul längre.

Inte för att jag tappar min respekt för att andra gillar äldre och fulare.

Men det är bara inte kul, du vet hur det ligger till.

Vad som än råkar snubbla in så vet du/ni.

Patetiskt...

Jag skulle aldrig vilja spela som min mamma, hellre som en i min egen ålder.

 

Erke

fYmaljZWd.jpg

Vs.

JockeII.

uHufBCEpD.jpg

Någon är blind...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi var inte seriösa alltså även om det kanske såg ut så. ^^

 

Eller ja, jag var naturligtvis seriös med att Erke's skabbiga slyna inte har en chans mot min yuri tiger, men no hard feelings involved.

 

Får ta och posta lite nya pics på henne i skeppets casual clothing imorgon, rawr~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...