Hoppa till innehåll
Anime.se

God Jul ALLA!


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 101
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 11 months later...

Jag önskar alla medlemmar på Anime.se en riktigt God Jul med lite julkort och julsång. Har ni fler julsånger och julkort är det fritt fram att posta ;D

 

¨801f71eac8c22741e30b41e.jpg

 

touhour.jpg

 

b9b6f07e3b3ad44bc23b71e.jpg

 

Nogizaka Haruka no Himitsu Purezza - Jingle Bell

 

 

Då är det alltså julafton, ett av årets mysigaste dagar och jag hoppas att ni inte är allt för stressade

efter julruschen. Själv ska jag fira jul hemma med släkten och familjen.

 

Vad tycker ni är det bästa med julen?

 

För mig är maten det bästa.

 

EDIT: Detta är kommentar nummer 666! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

God Jul till er alla!

 

Det blir jul med släkten även för min del, i kusinernas boning i Nynäshamn. Julklappsutdelningen har alltid varit en favorit hos mig, men det jag verkligen älskar med julen är den härliga atmosfären som (önskvärt) börjar redan den 1:a december. Känslan av att man väntar på något speciellt, och att man måste förbereda inför dopparedagen. I år har det tyvärr inte varit mycket julkänsla förren de senaste dagarna för mig, dels på grund av saknad entusiasm från familj (varav systern är i japan), och dels att jag har haft fullt upp fram till den 17:de. Självklart inser jag att julen inte kan bli likadan som vuxen som den var som barn, men den juliga atmosfären -- att tillbringa dagen med sin familj, att ge och få gåvor med eller utan rim -- det är något som alltid kommer finnas kvar, och den bör man ta vara på.

 

I år får vi i alla fall den första riktigt vita julen på år och dar, och det uppskattas verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...