Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag känner aldrig av något lagg på Laughing Skull, och det är riktigt trevlig community, iallafall på alliance sidan.

 

Det kan bli en del hets horde vs alliance, speciellt med personer som Gankdalf och guild som Fellowship of the Gank. :P

 

Sen är LS en rätt ny server (typ 1-1 ½ år) också vilket är en fördel imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Underligt nog så hade aldrig min guild några problem mot Ragnaros, vi tog ner honom på första försöket.

hehe där ser man, min guild har tagit ner C'thun och 10 bossar i Naxx, fast endå e de rysligt nära att vi whipar på Ragnaros:/ alla brukar fucka up de när han spawnar Sons:S Första gången vi va där tog vi inte ner honom förrens 3:de försöket:/ antar att vi helt enkelt suger på den encountern:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

gjorde ett riktigt klipp härom dan, gick in på pc-city, såg ett 60dagars pass för 99kr bland ps2 spelen, tar det (99kr såna erbjudanden kan inte skippas), går å tittar, hamnar slutligen vid pc-spelen hitar 60-dagarspass där för 269kr... tänker... hmmm... dem märker kanske inget... går till kassan, går ut till bilen med ett 60dagars pass för 99kr :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska jag och en polare börja lira igen när TBC kommer, köra om från början som bloodelfs! :D

 

Kan dock inte bestämma mig om jag ska köra hunter eller rogue, båda klasserna är skitkul och har lvlat dom till 60 förut.

Hehe, alla som rerollar kommer fan vara bloodelfsxD

Va de gäller class valet har jag aldrig spelat en hunter till 60 men tycker i alla fall rogue e askul. Finns massa olika roliga speccs:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir nog Frostmane nu faktiskt, LS är min favoritserver för alliance egentligen men på Frostmane horde så är det massa sköna snubbar jag lirat med i typ ett år, och mitt gamla guild jag var med i 9 månader har gått skapats igen.

 

Så börja lira belf på Frostmane om ni ändå ska rerolla! =D

 

Jag vill egentligen lira rogue men grejen är att Blizz screwat så mycket med den klassen nu, anledningen att jag sålde min 60 rogue från första början var att dom är totalt anti dagger-rogues nu med all skit som ger ökad % dmg per poison man har på dom, daggerrogues använder instant poison för att inte breaka gouge, åtminstone i den spelstilen jag älskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...