Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

blood elves aeger, synd bara att de kvinnliga är så jäkla mkt coolare än de manliga...

 

Jocke, sj hade man inga problem, bara trycka på install sen gick de som n dans, och sparar man patcharna så behövde man bara tanka mini patchen 2.03-2.05 lr vad de va...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jocke, sj hade man inga problem, bara trycka på install sen gick de som n dans, och sparar man patcharna så behövde man bara tanka mini patchen 2.03-2.05 lr vad de va...

 

Jag sa inte att alla hade problem, bara att alldeles för många för att det ska vara acceptabelt. :/

 

Sen så fick jag först dra 2.0-2.3 och sen 2.3-2.5.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska jag vara grymt ärlig så tycker jag synd om de som rusar igenom allt bara för att komma upp till 70 först. Visst, människan har alltid kämpat för att vara först, men…

 

Jaja, folk får väl roa sig på sina vis. Levla uppp till 70 fort som fan så jag slipper folk som kutar runt som yra höns på de områden där jag suger på karamellen :)

 

Snygga miljöer i alla fall, mycket inspirerande. Och i Terokkar var det inte lika överbefolkat som i Helveteleldens halvö (som alittererar vackert).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska köpa det, levla 2 karaktärer till 70. och sedan sälja mitt account :P mmm.

 

Om du gör det enbart för att tjäna pengar så kan jag säga att ett riktigt jobb ger en mycket högre timlön.

 

jag kan nog tjäna ganska bra på det. jag har en 60 och en 53 så det går ju ganska snabbt. dessutom så kommer jag ju inte kunna sälja dem som dem är nu.

 

visst, det kanske tar någon månad att få upp båda till 70 men jag tror att man tjänar ganska bra på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säga att du borde ta ett prof som tailoring för och göra gröna/blåa items som du sen disenchantar.

 

 

 

En mage har ju dingat 70 nu efter 28 timmar. Det var en fransk tjej tror jag, hela guilden hjälpte till. Men om det är sant vet jag inte men ni kan ju alltid kolla bilden.

 

first-ding-lvl70.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla gärna på:

 

Det är en film som jag och mina kompisar gjorde när vi väntade i kön utanför webhallen. Jag är utklädd till en warlock, ganska likt iaf. Min kompis ska föreställa en Paladin, och han har en omgjord sverigeflagga som tabard :).

Haha, grymt bra film:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice film! (:

 

Nu efter två dagars lirande (inte speltid ofc) så är min söta blood elf rogue level 20 iallafall, drar väl 25 idag och 30 på Fredag. Har inte stressat så mycket utan tagit det lugnt med att levla Jewelcrating och AHa en massa eftersom detta är min enda char så måste jag ju skrapa ihop pengarna själv nu. Har iallafall sammanlagt runt 40g eller nåt så mount (CHOCOBO!!) blir inget problem sen på 40.

 

Äääääääääälskar Ghostlands, tusen gånger bättre än The Barrens, nu kan man verkligen njuta av questandet, och quests finns verkligen MYCKET av. Riktigt mysiga quests med, tex så hittar man ett halsband som Sylvanas syster gett henne. (:

 

Sen så är det riktigt nice att man faktiskt får faction med Tranquillien i Ghostlands, blev precis exalted(man får typ 1k/quest, och fick 8k för sista questet). Så fick man köpa en trevlig blå cloak. Sen fick man fina blåa vapen i ett quest med, sånt gör det ännu trevligare. Bra drag av Blizz att lägga ner mycket tid för dom som startar som BE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...