Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

de va väldigt va alla ska rolla på Frostmane :surprised:

 

Ska du med rolla där? :O

 

Ringde precis en polare med körkort, nu blir det åka av till tv-spelsbutiken vid 00.00 inatt och köpa TBC på nattöppet! ;)

Men wtf, du e skrämmande lik ett par av mina irl polare xD

Angående om jag ska rolla på Frostmane så ja OM jag ska lira TBC. Mina andra polare spelar där så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det släppts väl ändå imorrn natt?

Jajajajaj 00:01, installera precis bc så nu är det bara vänta XD

 

jo, men ja reagerade på att jockeII sa "inatt"... men Ica maxi börjar sälja det imorrn (16/1) står det i dagens utskick!? så man blir lite förvirrad.

har sjv bokat det på EBGames, var osäker på om det var många som skulle införskaffa det på direkten å så, så bokade de det för säkerhetsskull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dread det släpps alltså imorgon, alla dödliga får vänta tills butikerna öppnar 9 men vi odödliga leets köper det så fort dygnet byts. ;)

 

Sneeeeeakan, börja gibba ffs! :D En gång WoW, alltid WoW!

 

Btw kommer inte in på Manage Account... ;_;

 

jo, men jag skulle vatt där ikväll/natt o köpt det, men ja trodde de var natten mellan 16/17 dem började sälja det =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOooooooooooooooooo

 

Den äckliga jävla lurken har somnat hos sin flickvän, ringde han och efter typ 30 sekunder svarar han och grymtar och sen säger det äcklet inget mer och nu svarar han inte alls. Fiiiiiiiiiii fan säger jag bara vad fan ska jag göra nu, så jävla sugen på TBC och pigg som en jävla lärka!

 

Pallar inte att cykla alltså, 4-5 kilometer till stan och det är svinkallt utomhus och pissemörkt. Ska dra in tidigt istället med en annan polare som också ska köpa det, får gå upp 8 tack vare det. -_-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips är att tanka TBC patchen man måste dra efter installationen från Fragzone, drog ner den i 500kb/s.

 

Sen så hade jag seriösa problem att installera TBC, men man ska göra så att man kopierar allt innehåll från skivorna till samma mapp och sen köra Installer, då fungerar det.

 

Tydligen så håller skivorna dålig kvalitet, och MASSOR som haft samma skivproblem som jag.

 

För övrigt så heter min BE rogue Hikari och är på Frostmane, viska mig om ni är där. ;)

 

wowscrnshot011607143901jw6.jpg

Pantyshots ftw! ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...