Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Betalade 80:- för mitt exemplar av spelet. :rolleyes:

 

Har börjar lite smått och måste säga att det är riktigt kul, rekomenderar att spela Ellen och Keats varannan gång. På så sätt får man tänka lite extra på vad som kan ha hänt för den andra och du kan även få "ahaa"-känslor. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enemy Territory - Quake Wars - Collectors Edition

Älskar Quake älskade ET (wolfenstein moden), så kan det bli mycket roligare om man slår ihop dem? :P

 

du får säga vad du tycker om det, funderar nämligen på att köpa det, gammal Wolfenstein ET lirare som jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enemy Territory - Quake Wars - Collectors Edition

Älskar Quake älskade ET (wolfenstein moden), så kan det bli mycket roligare om man slår ihop dem? :P

 

du får säga vad du tycker om det, funderar nämligen på att köpa det, gammal Wolfenstein ET lirare som jag är.

 

Köp köp köp! Jag tycker det är mycket roligare än vanliga ET. Det är samma upplägg på uppdragen att man måste spränga, bygga saker och reparera för att vinna. Roligt att båda lagen har sina egna för- och nackdelar. Och framför allt att de att fordonen och vapnen är olika för de båda lagen.

Jag älskar det och tycker att du lätt ska köpa det om du tyckte om att lira ET. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vmlGDhYHW.jpg

 

Gears of War

Condemned

Final Fantasy XI + alla tre expansionerna (lol på det köpet dock, köpte min 360 i samband med att jag slutade med MMORPG men kunde inte låta bli när jag såg att det fanns till 360)

 

Hade inte tänkt köpa något alls när jag åkte till centrum förut, men när jag gick till banken och skulle sätta in pengar så var den ena maskinen trasig så jag fick stå en bra stund i kö för den andra maskinen men så blev det tekniskt fel precis när den käkat upp en stackars tants pengar. >_< Och det var så lång kö till kassan eftersom det är Torsdag så jag sket i det och tänkte att jag lika gärna kunde handla upp en del av dom stället. =P

 

Vet dock inte när jag ska få tid att lira dom med alla andra bra spel jag också har ospelade, och sen Eternal Sonata och Assassins Creed som jag tänkt beställa ihop nästa månad när AC släpps. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...