Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Senaste spelköpen var:

 

Final fantasy XII

Samurai legend Musashi

 

Ångrar djupt att jag köpte Musashi. Förutom att Mushashi har en otroligt enerverande röst så känns gameplayet inte ens halvfärdigt och kontrollen är bara dum, 99kr bara visserligen men hade tänkt att köpa Trapt så jag ångar mig att jag inte tog det istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var precis och köpte Eternal Sonata.

 

51eXCz5JdkL._SS500_.jpg

 

Var med en kompis på Elgiganten och tänkte att vi lika gärna kunda ta en sväng förbi TV-spelsbutiken med. Såg att dom hade Eternal Sonata inne så jag köpte det, dyra 700:- tog dom för det. Men men, var ju lite purken för att jag måste skicka tillbaka Blue Dragon och vänta på ett nytt, nu kan jag lira ES i helgen istället.

 

Verkar riktigt mysigt, med karaktärer som inte är små skitungar (som i Blue Dragon). Sen är jag ju lite förtjust i klassisk musik med så då är spelets tema riktigt lämpligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha. Jag ser att det inte bara är jag som kämpar med taskig prioritering vad gäller spel. Köper massa spel men får sedan för dåligt samvete av att spela de (då det finns viktigare saker att göra) så till slut ligger de och samlar damm. Förhoppningsvis kan man skapa sig en lucka under jul och spela igenom i varje fall ett par titlar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...