Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg klart Ōran Kōkō Hosuto Kurabu(Ouran High School Host Club) igår och den var riktigt rolig och bra. Varje avsnitt kändes som en fröjd, man skrattade rent ut sagt sig fördärvad igenom hela serien. Lite mer dramatisk framåt slutet vilket passade utmärkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bokura ga ita är en sånn typisk shoujo anime, riktigt lik His and her Circumstances.

En ganska normal tjej faller för den coolaste killen på skolan trotts att hon hatade honom från början. Sen kan ni resten tror jag ^^

Många vändningar och triangel relationer. Riktigt bra imo om man bortser från slutet som bara ropar "köp mangan".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är frågan om man ska se Twelve Kingdoms, alla säger att den är så bra men jag vet inte, av någon konstig anledning känner jag mig inte lockad att se den.

Inte alla, själv anser jag att det är en av dom sämre serierna jag har sett. Den är för lång, det händer aldrig någonting, den är allmänt tråkig med ointressanta karaktärer och den är verkligen inte avslutande. Men jag är inte så förtjust i fantasy heller så endel kan bero på det och så har alla olika smak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...