Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Noein: Förutom att serien på ett kul men bitvis väldigt löjligt sätt använder kvantfysik i berättelsen var den ganska medelmåttig - d.v.s. okej, men oftast inte bättre. Och stilen äcklade mig. 6/10 på richterskalan.

Wow, du orkade se klart den ;)

Stilen äcklade mig så mycket att jag inte lyckades se mer än sju avsnitt :p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xxxHOLIC: Riktigt skön anime och lite annorlunda från vad jag kanske brukar se på. Älskar röstskådespelaren som Watanuki har, Jun Fukuyama. Serien handlar om Watanuki som kan se andar och lika väsen. Kan varmt rekommendera denna serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg King of Fighters - Another Day nyligen, inte så mycket o säga om den egentligen. Kul att se eftersom jag tycker om KoF, och animationerna var riktigt bra.

 

Exxus: Du borde läsa mangan av Voice of a distant star ifall du vill ha mer av den, visserligen bara en volym, men riktigt bra =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg klart Gantz idag, den var väl rätt okej. Ibland blev den uberseg och dem tog kanske hela 10 min på sig och bara göra en sak i serien. Ibland var det för mycket klagande och prat att jag ville börja rycka ut mitt hår men tillslut gav det sig och serien slutande på ett rätt sjyst sätt.

 

Musiken var i alla fall bra och animationerna var faktist riktigt coola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom serier jag sett dom senaste ~2 veckorna är:

 

Tsubasa Chronicle

Tsubasa Chronicle season 2

Tsubasa Chronicle Tori Kago no Kuni no Himegimi

 

Bra serie där dom åker omkring i massor av olika världar, vilket också öppnar upp för massa möjligheter och spännande story! Den blev lite seg i början av säsong 2 faktiskt, fast efter sisådär fem episoder kom den igång igen. Men det där race't var ju nästan lite löjligt imo, och föredrar alltid fantasy över nutid eller sci-fi/framtid.

Men som sagt, riktigt bra serie faktiskt, diggar den skarpt. (:

 

Bible Black Gaiden

Bible Black

Bible Black New Testament (sista avsnittet är inte släppt än dock!)

 

Jäkligt bra story tbh! ;>

 

TOKKO

 

Såg om den igen, så gryyyymt bra! Detta är en serie precis i min smak. Hade faktiskt totalt glömt av slutet med, så fick samma känslor denna gången som första. Meeeeen allt blir ju bra, vilket också känns bra för jag hatar sorgliga slut. (:

 

Otome wa Boku ni Koishiteru

 

Har några avsnitt kvar på denna som jag ser imorgon kväll. Sämre än jag trodde faktiskt, fast ändå inte dålig. Men inte min humor direkt, även om man kanske skrattar lite smått åt vissa scener. Sevärd, men inte mer än så. Tror inte min åsikt ändras av dom avsnitt jag har kvar. :)

 

Sen fortsätter jag ofc med Death Note, Bleach och Naruto. Dom två förstnämnda pwnar på, även fast senaste avsnittet av Bleach inte var någon höjdare. Inoue och Chad är helt enkelt inte några intressanta personer, så /shoo på dom! Senaste Naruto var ju totalt /slitwrists, det märktes ju så tydligt att dom köpte filmtid i fighten. Han använde inte en enda skill utan sprang bara rakt på för att få ett par smällar, och höll på så ett tag tills han sedan bestämde sig för att försöka bryta upp kompakt metall med naglarna. Och att visa Gaara vek, skämmas borde som göra.

 

Over and out. >^.^<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg du båda säsongerna? :)

 

nej, det var det jag tänkte fråga dig om på msn, fanns där nån manga emellan? lr dem är bara efteråt, f.ö. så skulle jag vilja att dem var lite äldre, för då kan lite kärleks/komedi drama blanda sig in i de hela också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe har förbeställt lite Haruhi ögongodis <3

http://

http://www.hlj.com/product/ATS82100

 

MAX04062

 

Aja baja, borde inte det ligga i Merchandise? :P

 

Förresten så har du skrivit lite fel eller så är det jag som ser dåligt.

 

 

http://www.hlj.com/product/ATS82100

 

 

http://www.hlj.com/product/MAX04062

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ichigo 100% :( Fick lust att mörda någon när jag såg klart sista avsnittet, aja, ska ta och läsa mangan eftersom den ska vara mycket bättre än animen. Men vill att den ska komma ut på engelska så jag kan spendera pengar på den då jag ändå gillar serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...