Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Ichigo 100% :( Fick lust att mörda någon när jag såg klart sista avsnittet, aja, ska ta och läsa mangan eftersom den ska vara mycket bättre än animen. Men vill att den ska komma ut på engelska så jag kan spendera pengar på den då jag ändå gillar serien.

 

Mangan e på väg, har den förbeställd, och mangan _ÄR_ bättre...

 

Du vet att det finns 5 OVA avsnitt med va? dom e helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ichigo 100% :( Fick lust att mörda någon när jag såg klart sista avsnittet, aja, ska ta och läsa mangan eftersom den ska vara mycket bättre än animen. Men vill att den ska komma ut på engelska så jag kan spendera pengar på den då jag ändå gillar serien.

 

Mangan e på väg, har den förbeställd, och mangan _ÄR_ bättre...

 

Du vet att det finns 5 OVA avsnitt med va? dom e helt ok.

 

Trevligt trevligt, visste att mangan skulle komma men inte när.

 

Jo det känner jag till, får väl se till och få tag på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A´s den var skitbra!!!!1!! Flaskis/någon när kommer Strikers?

 

 

EDIT: ARGH! börjar inte förns april, Flaskis kunde du inte påtvingat mig serien lite senare i år, så jag kunde sett Strikers nu också

:)

Annars har det ju stått när StrikerS börjar i min signatur i snart två månader :P

 

Edit: StrikerS heter den (rätt skall vara rätt) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A's är helt enkelt den andra säsongen. Varning för att de 4-5 första avsnitten i serien kan verka för generiska/tråkiga.

 

hädelse! må du brinna i helvetet och aldrig förlåtas :P

 

Åå har dreadisen äntligen sett Nanoha :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade ju även de första avsnitten, men jag brottas med en kompis som vägrar fortsätta kolla på serien efter att ha sett första avsnittet, så jag ville lägga in en förvarning till dem som funderar på att kolla på den, så kalla mig inte hädare :P

 

Att visa A's först fungerar mycket bättre har jag märkt.

 

Personligen är jag klar med Yu Yu hakusho om 10sekunder :)(112 avsnitt gammal shounen <3) måste ha lite gammal shoujo nu, några förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg senaste " Black cat " ..

 

Riktigt skön serie igenom, riktigt fina action scener och bra tecknat också. Lite humor även här och bra handling , inte perfekt men bra..

 

Känndes som det var något som fattades ändå i denna, jag kännde likhet med Chrno crusade serien igenom men Chrno crusade var endå snäppet hetare.

 

Slutet på Black cat var inte så vasst som jag hade hoppats på, sluta så.. hmm va ska man säga.. snabbt.

 

Jag ger den 6.5/10, underhållande var den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg klart Happy Lesson idag, rätt sjyst serie med duglig komedi som höll sig bra från början till slut. Visuellt sätt var den kanske ingen 10a men den var söt på sitt sätt. Storyn var lite matt men tack det lilla antalet avsnitt så blev det faktist precis lagom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig så var dom senaste: Speed Grapher, Melancholy of Haruhi Suzumiya, och Welcome to the NHK!. Jag håller just nu på och kollar på Trinity Blood som verkar vara en helt ok vampyr anime.

 

Jag kan varmt rekommendera alla tre serier som jag nyss sett. Welcome to the NHK! var en riktigt skön serie! Så fort jag hade sett första avsnittet så var jag bara tvungen och se igenom hela serien rakt igenom (24 avnitt). Jag har inte gjort det sen Wolf's Rain kom ut tror jag. Om ni inte Welcome To NHK!.. så gör det fort!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig så var dom senaste: Speed Grapher, Melancholy of Haruhi Suzumiya, och Welcome to the NHK!. Jag håller just nu på och kollar på Trinity Blood som verkar vara en helt ok vampyr anime.

 

Jag kan varmt rekommendera alla tre serier som jag nyss sett. Welcome to the NHK! var en riktigt skön serie! Så fort jag hade sett första avsnittet så var jag bara tvungen och se igenom hela serien rakt igenom (24 avnitt). Jag har inte gjort det sen Wolf's Rain kom ut tror jag. Om ni inte Welcome To NHK!.. så gör det fort!

 

Alla serier du räknat upp där är riktigt bra, förutom Speed Grapher som jag inte kan uttala mig om för den har jag inte sett. (:

 

Tycker dock Welcome to the NHK! var väldigt seg i dom första 5-6 avsnitten, men sen kom den igång!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla serier du räknat upp där är riktigt bra, förutom Speed Grapher som jag inte kan uttala mig om för den har jag inte sett. (:

 

Tycker dock Welcome to the NHK! var väldigt seg i dom första 5-6 avsnitten, men sen kom den igång!

 

Hmm.. Jag fastna ganska fort. Iofs innan jag kollat på den så hade jag sett hela Ergo Proxy (som jag också kan rekommendera) som ligger på 23 avsnitt. Så jag var ganska sugen på någon komedi/drama anime och den satt rätt bra i hjärtat faktiskt.

 

Speed Grapher fick t.o.m pris för bästa horror/mystery anime 2005 av Anime Reactor. Den behöver inte vara bra för att ha fått pris, men jag tyckte faktiskt den var otroligt bra. Info länk (hoppas det är ok med denna sida): http://www.animenfo.com/animetitle,1650 ... apher.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ergo Proxy ligger och väntar på att ses.

 

Men Speed Grapher verkar intressant, ska jag ta och spana in!

(/cry listan blir bara längre och längre, typ varje gång jag går in på AnimeNfo så hittar jag en ny serie i deras "Most recently reviewed" som jag måste se. Har typ 40-50 serier som bara ligger och väntar på att ses.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ergo Proxy ligger och väntar på att ses.

 

Men Speed Grapher verkar intressant, ska jag ta och spana in!

(/cry listan blir bara längre och längre, typ varje gång jag går in på AnimeNfo så hittar jag en ny serie i deras "Most recently reviewed" som jag måste se. Har typ 40-50 serier som bara ligger och väntar på att ses.)

 

Hehe.. det är exakt likadant för mig! Har otroligt mycket och kolla på, men min ursäkt är att jag har haft fullt upp med lägenheten så det har tyvärr inte inte blivit så mycket anime tittande eller manga läsande.

 

Kolla på Ergo Proxy! Jag fick faktiskt en känsla av Wolf's Rain när jag såg den. Jag vet inte varför, men jag gissar på att det är samma personer som gjort Wolf's Rain.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...