Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Lost Odyssey till 360. Bara spelat ca 1h. Men av det lilla är jag nöjd och hoppas att det tar ett tag att spela igenom, vilket jag också tror då spelet är på 4:a(!) skivor. Och med min speltakt lär jag nog inte vara klar förens nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Inhandlade World of Warcraft: Battlechest idag, innehållande huvudspelet och expansionen, samt strategi-guiderna för båda. Planen var att registrera expansionen från paketet till mitt redan existerande konto, och sedan köpa ett tvåmånaders-kort.

 

Men icke sa nicke. Identifikationskoden man fick till skivorna var tydligen endast avsedda för just Battlechest-paketet. Med andra ord var mitt enda val att ge upp min level 15-karaktär och börja om från början med ett nytt konto. Men nej nej, så roligt skulle vi inte ha; Blizzard har nämligen fortfarande inte fixat det irriterande kravet att man måste betala för nästa månad i förväg innan man kan skapa ett nytt konto, vilket jag jag varken har råd eller lust med.

 

Blir väl att sälja spelskivorna på Tradera, och köpa ett "äkta exemplar" av BC. Curse you Blizzard!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Efter att ha spelat om Metal Gear Solid 3 bestämde jag mig för att skaffa den bärbara uppföljaren till PSP: Portable Ops. Jag gav mig av för att hitta det begagnat, och mycket riktigt sålde de det på GAME i täby för 250 spänn. I samma veva fick jag även syn på en annan efterlängtad pärla: Rogue Galaxy till PS2. För 150 kronor! När jag lämnade butiken var jag 400 kronor fattigare.

 

Får förresten ta och gratulera Hampe till ett storslaget köp (syftar på kartongen till höger). Två helt underbara spel till priset av ett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddade hem Mega Man 1 och 2 till Virtual Console idag. En halvtimme senare med den blåa roboten sitter jag på helspänn och koncentrerar alla sinnen i kroppen på att komma över de där hålen och undvika de där fienderna som står mellan mig och Iceman. Väl där dröjer det dock inte länge förrän jag sprängs i småbitar. Detta är TV-spel från den gamla goda tiden, då man hade tre liv och tre continues på sig att komma förbi de minst sagt utmanande banorna. Detta är vad som skiljer agnarna från vetet, som min gamla mattelärare skulle ha sagt.

 

Förr eller senare blir det väl att ta sig an det nya Mega Man 9.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

riktigt beroendeframkallande. rekomenderas starkt :)

 

usch testade fattade ingenting alls. :S

vad är det du inte fattar? :S

Gör en karaktär. Döda lite banditer. rekrytera bybor & träna upp dem till din egen lilla armé.

Som heroes of might and magic typ fast med realtids strider. och striderna är awesome!

se här för smakprov:

När din armé är stark nog kan du ta över borgar och grejer också. och när du blir känd nog kommer någon kung att erbjuda dig att tjäna under honom. då får man byar och annat kul.

 

Jag föredrar att köra med feta tvåhandsyxan istället och använder uteslutande kavalerister i min armé, så att ingen ska hinna undan mig.

Yxan må vara långsam men va fasen. träffar jag en gång så dör vanligtvis både ryttaren å hästen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...