Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag förbokade Guitar Hero III (inkl. gitarr) hos Webhallen för över en månad sedan men tydligen lönar det sig inte alls att förboka då de inte prioriterade mig tillräckligt för att skicka det så att jag hade det på releasedagen. Jag misstänker att de sparade mitt exemplar i hopp om att få det sålt på deras Guitar Hero-event istället. Det är riktigt irriterande faktiskt då jag har suttit som på nålar i väntan på det här spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det betvivlar jag starkt då deras postorderlager och butik inte ligger särskilt nära varandra vad jag vet, och även om dom skulle göra det så gör dom sig knappast det extra besväret att dubbelfrakta. Dessutom är det självklart att dom ser till att alla som har förbokat får, och självfallet så tjänar dom inte mer på att sälja till personer på GH-eventet.

 

Jag har dock alltid fått mina förbokningar dagen innan releasedatumet så det låter konstigt, följde du ordern på Postens hemsida? Har du registrerat ditt mobilnummer hos Webhallen så att du får SMS-avi? Postens avi tar alltid en dag extra, så är man smart så använder man SMS-avi eller följer paketet på postens hemsida och går till postkontoret med kollinumret när det kommit fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan bara instämma här. Aldrig haft några problem med Webhallen eller Posten. Verkar som om Webhallen skickar några dagar före release så att man säkerligen skall ha det på releasedagen. Såhär var det åtminstone med BioShock och Forza Motorsport 2 som var de senaste spelen jag beställde från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom är det självklart att dom ser till att alla som har förbokat får

Tyvärr inte i det här fallet. (Eh, såvida inte du menar att alla som förbokat "får" som i "får någon gång")Jag fick besked i fredags om att de hade skickat spelet på fredag morgon och de beklagade sig över att de inte hade hunnit skicka det tidigare. (Jag hade nämligen skickat två mejl för att bekräfta att de verkligen skulle skicka det i tid - annars hade de väl inte sagt någonting alls) Jag kan alltså inte påstå att jag känner mig så prioriterad som jag borde vara som faktiskt verkar ha förbokat tillräckligt långt i förväg.

 

Så nej; det är inte posten som har klantat sig, det är Webhallen. Därför lär jag nog tänka över mitt beslut nästa gång jag förbokar någonting hos dem. Speciellt om det är någonting jag verkligen suktar efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste bara säga att min precis skapta karaktär i Mass Effect är extremt sexig.

Äger er alla. =)

Sceenshot or it didn't happened.

 

 

Och vaaaaaaaaaaaaarför har inte Webhallen skickat mitt GH3 när jag beställde det igår natt så att dom garanterat skulle kunna skicka det idag! Och så betalade jag självklart i förskott med VISA så nu får jag glatt vänta på det istället för att åka fram till centrum och köpa det lokalt!

 

I'll show them...

jigoku123-12.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ffsk sluta posta en youtube länk i varje inlägg jag får tvångstankar och måste kolla på dom. Sitter med sju stycken youtube flikar nu. :S

 

Och jag är level 2 nu, bör dock bli level 3 mycket snart med tanke på att jag handlat för en rätt ansenlig summa under kort tid sen jag dingade lvl 2. Men påminn mig inte om dom vidriga levlarna för varje gång jag tänker på det blir jag arg för att jag registerade mig så sent hos dom, och även när jag registrerat mig så fortsatte jag köpa utan att logga in på mitt konto av okänd anledning. ;X

 

~de arimasu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mass Effect är ett givet köp eller? Funderar på om jag skall lägga in en order på det eller ej. Frågan är om man skall hoppas på att M$ lyckas reparera och skicka tillbaks konsollen innan jul.

 

Jag är för övrigt bara level 1. Bara handlat för 8000kr verkar det som. Sprider ut mina köp på för många butiker. Inte bra att vara för priskåt antar jag ;)

 

Borde ta några månader ledigt efter examen och spela igenom alla spel man inte haft tid till. Blev lite halvsugen på Eternal Sonata när det pratats så mycket om det i andra trådar. Verkar ytterst mysigt. Var evigheter sen jag spelade igenom ett spel. För utom de stora släppen till 360 sen BioShock och Halo 3 har jag stor lust att impulshandla ett Wii och spela igenom Galaxy. Twilight Princess får man väl nöja sig med till Gamecuben i sådana fall.

 

Waaaaaaaaa, varför finns det så många bra spel!? Fattar inte hur folk hinner spela. Tycker jag gör inget men får ändå aldrig tid :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett givet köp ja! ;)

 

Har blivit mycket Webbis för min del på sistone, mest för att jag är lat och dom är snabba och är välsorterade. Men annars blir det en del köpande i den lokala spelbutiken med, blir lite mer lockande med impulsköp när man håller något i handen så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett givet köp ja! ;)

 

Har blivit mycket Webbis för min del på sistone, mest för att jag är lat och dom är snabba och är välsorterade. Men annars blir det en del köpande i den lokala spelbutiken med, blir lite mer lockande med impulsköp när man håller något i handen så att säga.

Skönt. Kanske kan man önska sig det i julklapp i och för sig. Lite väl gammal för sådana gåvor nu dock. Får helt enkelt köpa sig själv en för tidig en.

 

Visst är det så. Att handla på nätet är billigt (och säkert från Webhallen) men när man står i butik och spanar på något är det så lockande att köpa något man inte hade tänkt sig annars. Lyckligtvis kommer man inte så långt med studentbudget så skall mycket till för att göra impulsköp :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu var det ju inte jag som köpte spelet utan min ena bror. Mass Effect. Har själv inte börjat spela det än utan bara kollat på lite när brorsan startat upp det. Ser jäkligt nice ut och jag får några vibbar av Stargate faktiskt. Först och främst är det ju standardkaraktären John Shepard man kan välja att spela med. Sedan så tänkte jag på den där rasen människan fick tag på teknologin ifrån. Den högteknologiska ras som försvann spårlöst för 50.000 år sedan.

 

Detta är inget dåligt i sig, jag ville bara påpeka det.

 

Imorgon kommer jag sitta och spela det en massa och kommer skapa en tös som får arbeta som infiltrator. :3

 

Go Mass Effect!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och vaaaaaaaaaaaaarför har inte Webhallen skickat mitt GH3 när jag beställde det igår natt så att dom garanterat skulle kunna skicka det idag! Och så betalade jag självklart i förskott med VISA så nu får jag glatt vänta på det istället för att åka fram till centrum och köpa det lokalt!

 

I'll show them...

jigoku123-12.jpg

Du ser, du ser! Det är inte jag som har blivit galen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser faktiskt fram emot Through the Fire and the Flames för att se om jag verkligen får så mycket spö. Det är nog hybris, men somliga delar av den låten tycker jag bara ser svåra ut men är inte så säker på att de är så svåra. Nåja, jag återkommer väl med det när jag väl har fått prova den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, nu beställde jag precis ett stycke Playstation 3 konsol. Vet inte vad jag ska med den till men det blir nog bra, Folklore och Eye of Judgment finns i alla fall än så länge. =)

 

Inte för att det har något med TV-spel att göra (eller ja, den har The Sims >_- ) men beställde i alla fall även en av dom nya Sony Ericsson Walkman mobilerna. Är trött på att joysticken har blivit så seg på min K750i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...