Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Körde det till PC, tycker ärligt talat att det var riktigt tråkigt. :/

Ja, smaken är som baken hör jag. Fylld av skid. Nädå. Alla har vi väl olika åsikter. Personligen tyckte jag det var sjukt go atmosfär, bra kontroller, intressant story och vettigt RPG-upplägg. Åtminstone det lilla jag spelade. Halo 3 tilltalade mig inte alls lika mycket. Har väl som sagt lessnat lite på FPS.

 

Och vad gäller PS3 (svarar i denna tråden istället) så har jag bara gjort det till min grej att gnälla på den. Har egentligen inget emot den då jag inte känner ett piss för den. Är inte det minsta intresserad kan jag helt ärligt säga. Alltså gör jag det helt och hållet för att retas :D

 

Du får betala tillbaks den dagen jag impulsköper ett för att spela GT5. Quota alla mina gamla PS3-dissar. Jag lovar att jag då skall bita i det sura äpplet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett stycke ny PS3 och ett stycke ny mobil införskaffade. =)

 

Oöppnade:

 

slptWDsuY.jpg

 

Riktigt snygg, och knappsatsen trycker man naturligtvis in i mobilen.

 

LDlHDEFQb.jpg

 

Mörkerbilder blir inte bra men ville visa hur det lyser så gott det går. Går att ställa in lysena i massa olika fina mobilfjortisfärger. =)

 

KBaiuSLaH.jpg

 

PS3an och ett par tidigare inköp för denna månaden, står rätt tätt jag vet men har inte så mycket val och inget täcker något annat när man sitter/ligger i soffan så det gör inget. Men hjälp vad mycket kablar det har blivit. ._.

 

gpsciuqUm.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMGWTHBBQ!!!!11one Du har en likadan mobil som jag!

 

Själv blev jag mer eller mindre påtvingad min. Jag har länge undgått att skaffa en mobil, och en dag kom modern min och sa att hon tänkte köpa en mobil åt mig. Själv var jag inte sådär överdrivet sugen, men jag tackade och tog emot. Jag har använt den kanske två gånger, och har fortfarande inte orkat ta reda på alla funktioner på den.

 

 

Men lite mer on-topic kan jag säga att jag nyligen köpte Castlevania till PS2. Har endast testat det lite grann, och det verkar riktigt kul, om än lite enformigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte orkat testa den så mycket men den är riktigt nice i alla fall, massa fräscha funktioner. Och det är sjukt bra högtalare i den, är ju som en liten jukebox. Köpte den mest för att det är en grymt bra MP3-spelare i den, och för att min K750i börjar bli lite sleten och joysticken rätt trög.

 

Men ARGH vad irriterad jag är. DHL Express var här på förmiddagen med mitt paket, men nej nej då var naturligtvis ingen hemma och jag låg och sov! Ringde dom precis och nu får jag inte mitt paket förrän på Måndag. -_-

Fast jag får medge, det var väldigt snabbt. Skickades från Canada med flygpost i onsdags och är framme fredag förmiddag.

 

Meeeeen, kunde suttit och pangat terrorister i Time Crisis nu... ore wa kanashii. ;_;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken amatör du är Jocke, som gamer och prylnörd trodde jag du skulle ha talangen att åtminstone kvittera ut ett paket, men jag hade väl fel ;)

 

Jag fick tillbaks min 360 idag. Får väl ge M$ gott betyg då det tog 10 arbetsdagar för dem att fixa den. Var exakt två veckor sedan jag skickade iväg den. Tror dessutom att UPS var här redan igår men lyckades missa dem då. Höll jag i och för sig på att göra idag också så jag kanske inte borde säga något.

 

Bytt moderkort och DVD-spelare hade de gjort, och de var dessutom schyssta och skickade med en kod för en månads gratis guldmedlemskap. Kanske de gör till alla som får sin 360 reparerad men tyckte det var schyrre!

 

Fyfan va lägligt måste jag säga. Kommer DLC till Forza 2 i helgen. Yay yay. Nu skall jag beställa Mass Effect och Guitar Hero.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi skickade iväg våran 360 på reparation så fick vi hem en ny 360 istället, med guldmedlemskap-kortet. Det var kul. :3

 

Något senaste spelköp har jag inte haft på ett tag men jag lovar att säga till när jag köper antingen Uncharted eller EoJ, beror på om jag får någon av dem i julklapp. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Amazon.com

Ebay.com

Gamestop.com

Barnesandnoble.com

Videogamesplus.ca

 

Dessa kommer jag på. Jag har köpt från amazon och ebay men jag vet att resten är väldigt bra och seriösa företag. Barnesandnoble är ett systerföretag till gamestop förövrigt.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.videogamesplus.ca

 

Dom beställde jag ifrån, ett seriöst kanadensiskt företag.

För att inte nämna att det tog två vardagar för mitt paket att komma fram, kan i och för sig ha med att jag gjorde en så stor och dyr order att frakten blev väldigt dyr så dom valde att skicka med DHL Express.

 

Men i vilket fall som helst så är dom mycket populära på stora forum som Loading, Minhemmabio etc. Min bror är också kund hos dom. Dom är billiga och frakten kostar typ 40-50 spänn bara, och paketen kommer alltid igenom tullen då dom skriver ner värdet. Kundsupport är väldigt snabb med.

 

Du måste nog dock ha något sorts kreditkort, jag använde VISA. Sen fick jag även skicka in bilder på mitt ID-kort och VISA-kort eftersom dom inte kan bekräfta min identitet i Sverige från Canada annars. Det behöver man bara göra första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag hem Guitar Hero 3 och Mass Effect. Startade bara upp Mass Effect för att se om spelet fungerade och det såg onekligen lovande ut. Frågan är om man skall spela som standardgubben eller skapa någon het brutta som ni andra gjort. Sistnämnda är vad jag brukar köra på så jag antar att det blir så nu igen.

 

Får återkomma med intryck om några dagar. Har lite skolarbete kvar att göra innan jag kan sätta tänderna i godiset >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gears of War i co-op på Insane är bland det roligaste som finns faktiskt. Rejäl utmaning också för den delen, även om det går rätt lätt när man väl spelat ihop ett tag. Har nog spelat igenom det 3-4 gånger tror jag, och en till omgång känns inte alltför långsökt, men troligtvis hinner väl tvåan komma ut innan dess ;)

 

Någon som spelat det på PC och kan kommentera det nya singleplayer-materialet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom precis hem med ett stycke Xbox 360 med spelen Viva Pinata, Forza Motorsport 2 och Gears of War! En polare var sjysst nog att låna ut pengar så jag slapp vänta på lönen samtidigt som han köpte en 360 till sig själv :D

 

/springer till vardagsrummt och börjar koppla in (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...