Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Efter att ha tagit det lite lungt på 360 fronten så köpte jag detta för inte så länge sedan:

1056672-51z9pectbal_super.jpg

 

Har dock inte haft så mkt tid att spela på sistånne så har bara hunnit spela några få timmar. Var dock precis och hämtade detta:

bayonetta_box_art.jpg

 

Så jag antar att jag får börja ta mig lite tid att spela på boxen nu igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han irriterade sig på att hennes bröst var för små. XD

 

fix'd

Du är fan galet besatt i enorma bröst O_O

Nejdå, det är bara en front.

 

Senaste spelköp var f.ö. Shattered Horizon, Bioshock, Darwinia, Multiwinia via steam under mellandagsrean eller vad man ska kalla deras jätte rea.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

På GameStop idag fick jag syn på två DS-spel jag har velat ha: Blue Dragon Plus och Final Fantasy XII: Revenant Wings, 180 respektive 100 spänn. Men eftersom verkligheten var den att jag bara hade 700kr att röra mig på den här månaden, var det egentligen ingen bra idé att köpa dessa. Struntade jag i. Nu har jag bara ca. 400kr kvar att leva på. Ibland är det tur att man bor hemma.

 

Det är nästan läskigt att min DS-samling börjar komma ikapp min PS2-samling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
FIFA 10. Gillar det dock inte (hatar).

När ska folk förstå att EA Sports bara spyr ut skräpspel för att kunna mjölka så mycket pengar som möjligt?

 

Sportspel förblir sportspel och är oftast riktade till folk med ett genuint intresse för sporten. Nu har jag inte spelat senaste FIFA men 09 var det inget fel på alls spelmässigt och hade en rad nya roliga grejer jämfört med det senaste Fifa spelet jag testade (vilket var 98 eller något).

 

EA Sports må trycka ut många spel varje år, men detsamma gäller nästan alla sportspel som rör sig utanför EAs väggar. Det är normen. Hurvida dem är skit eller inte är upp till var och en, jag har bara rört FIFA och NHL spelen och inte var dem dåliga.

 

Om man nu skall lyssna till kritik så har ju FIFA 10 fått bra sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FIFA 10. Gillar det dock inte (hatar).

När ska folk förstå att EA Sports bara spyr ut skräpspel för att kunna mjölka så mycket pengar som möjligt?

 

JAg tror ordet WORD! passar in där eller så för ni rätta mig ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vilken start för det här året... för många bra spel som ska komma så jag knappt har tid till annat på fritiden. Har införskaffat både Assassins Creed 2 och The Saboteur för kanske 2 veckor sedan och kört klart. Nu ska jag försöka hinna med Dantes Inferno, Bayonetta och BioShock 2 innan mars månad då GoW 3, FF13 och BF:BC 2 kommer... huva. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...