Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Bara för att visa för Voffe att Xbox 360 alltid är överlägsen PS3 så har jag köpt:

 

wnGaGIVNT.jpg

 

:D

Fast skillnaden är rätt så liten. Playstation 3-versionen har dock lite mer problem med bilduppdatering och texturer som laddar långsammare.

I slutändan blir man nog nöjd oavsett vilken version man väljer. Det mesta hänger nog på vilken handkontroll man föredrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Mitt senaste var L4D2 till PC (vilket jag tycker fler personer borde köpa här inne så vi kan rulla några versus matcher). Lite tråkigt att achivementsen försvinner hipp som happ, men det åtgärdas väl snart.

Finns det ingen samlingstråd för Steam ID:s någonstans då? Köpte nämligen Left 4 Dead 2 för ett tag sedan också, och än så länge har inte så många jag känner hakat på. :<

Edit: Använde sök-funktionen, men utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är verkligen skitsugen på att spela det och det är nog inte helt omöjligt att jag drar iväg en beställning förr eller senare. Är det mao okej att spela det på ett europeiskt LIVE-konto eller kukar Microsoft då :)?

 

Och om du har en grym guide på hur man bygger stickor till boxen så får du gärna skicka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det mao okej att spela det på ett europeiskt LIVE-konto eller kukar Microsoft då :)?

 

Och om du har en grym guide på hur man bygger stickor till boxen så får du gärna skicka!

Jag spelar det med ett europeiskt LIVE-konto, och det har inte varit några problem hittills.

 

Jag bygger en PS2-sticka och använder en XConverter 360 (googla om du inte känner till den). Det blir enklast så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Naruto Broken Bound samt KOF XII till xboxen nyligen. Men fan vad besviken jag är på KOF grafiken, trodde det skulle vara HD upplösning eller så är det fel på mitt exemplar. Men det ser inte alls okej ut. Hoppas BlazBlue är bättre på den fronten. 2D fajting äger f.ö. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Det är hysteriskt länge sen jag kunde skriva i den här tråden. Under mellandagsrean har jag hur som helst unnat mig att köpa några spel, både nytt och begagnat.

 

Prince of Persia 1-4

Devil May Cry 1 och 3 (hittade inte 2:an...)

Metal Gear Solid 2

Eledees (till min syster, själv har jag det redan)

 

Sedan har jag fått nya Zelda DS-spelet i julklapp, men det tar några dagar innan det kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...