Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

I brist på kamera - print screen.

JytVoYHJw.png

 

Webhallens leverans-strul + fiskehelg hindrade mig från att sätta igång tidigare, men nu väntar Northrend! o/

 

Om det skulle råka finnas någon som lirar på TH... hojta till!

 

Tyvärr så går det inte att migrera hit då TH är ett extremt överbefolkat realm. Att hamna på en tresiffrig plats i kön när man connectar hör till ovanligheten. Oftast hamnar man någonstans mellan plats 1000 och 1200. Blizzard har låst TH, men om man redan har en karaktär här så är det nemas problemas.

 

Nåja, nu ska jag kasta mig över allt nytt content. =)

fuck, så många 70s! i'm wet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv har jag spelat ganska precis hälften av Prince of Persia, och visst är det riktigt skoj, och det snyggaste jag spelat sedan Ico. Dock står jag mig lite på att det INTE GÅR ATT DÖ!! Varenda liten plattform man går på blir en checkpoint, och under de svåraste striderna klarar man sig undan med en liten klapp på axeln. Om Elika hade haft en kraftmätare som kunde ta slut om man klantade sig för mycket skulle allting vara frid och fröjd, men Ubisoft satsade tydligen på att göra spelet lättillgängligt för den breda massan.

 

Jag längtar dock till att bli klar med min essä och tenta, så att jag kan återgå till att spela detta med gott samvete. Dessutom har jag Banjo Kazooie-originalet till Live Arcade som ligger och väntar på mig. Det lär bli en upptagen jul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock står jag mig lite på att det INTE GÅR ATT DÖ!! Varenda liten plattform man går på blir en checkpoint, och under de svåraste striderna klarar man sig undan med en liten klapp på axeln. Om Elika hade haft en kraftmätare som kunde ta slut om man klantade sig för mycket skulle allting vara frid och fröjd, men Ubisoft satsade tydligen på att göra spelet lättillgängligt för den breda massan.

 

Jo det är även en sak jag märkt. Men inget som jag direkt klagar på även fast det kanske hade varit lite roligare med press på sig. Men tycker att spelet vägs upp med en helt okej handling, roliga och bra karaktärer samt som sagt det jag nämnde innan. Musiken och det grafiska. Allt flyter på så bra också så jag märker knappt av de här med att man inte kan dö. Men vem orkar fastna också kanske i timtal på en och samma sak? Skönt med det här då emellanåt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zone of the Enders: Fist of Mars

 

Det där spelet är förmodligen det bästa till Advance, i alla fall enligt mig. Du måste vara en lycklig gosse nu Hampe.

Lite sent såhär måste jag hålla med om att det var ett riktigt bra köp det där. Förmodligen är det det närmsta man kan komma till en officiellt översatt visuell roman idag. Vill dock minnas att själva spelmomenten var lite väl simpla.

 

Jag borde definitivt spela om det någon gång, då jag fortfarande inte har spelat någon av de ZoE-spelen till PS2. Det måste ha varit närmare sex år sedan jag spelade det, så jag kommer knappt ihåg något av storyn heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min sambo fick ryck och köpte en xbox och GTA IV. Jag har provat lite, och tycker att det var lite lättare att köra bilarna i det här spelet. Fast med tanke på hur dålig jag är på att följa kartan och köra samtidigt vet jag inte om jag kommer att spela så långt in i storyn.

 

Funderar på att köpa lite spel till mig själv istället. Sen jag spelade färdigt Twilight Princess har jag inte haft nån anledning att sätta mig och spela, så xboxen var ett välkommet inköp, som möjliggjordes av att den japanska valutan blev så stark, samtidigt som priserna i de svenska butikerna inte hade hunnit höjas ännu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...